Oppladbar støvsuger

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Fikk for meg at jeg hadde lyst på oppladbar støvsuger i dag. Var å hørte på. Obs Bygg, men forstod at det ikke var så bra kvalitet på de. Man kan liksom ta noen smuler med den, men ikke hele huset.
Er det noen som har en oppladbar støvsuger, som er god kvalitet? Der man kan ta hele huset? Eller må man da på "vanlig" støvsuger?:)

Nei er ikke noe man kan ta hele huset med. Vi har en sånn trådløs med en sånn liten en inni liksom. Kan ta overflødig på gulvet, men ikke matter og sånt. Kjekk til smuler o.l. og grei å bare dra frem i full fart. Men vi har en skikkelig en i tillegg, poseløs selvfølgelig.

http://www.lefdal.com/product/hjem-...ZB3003/electrolux-ergorapido-stovsuger-zb3003

Jeg bruker denne og syns den funker veldig bra. Nå spørs det jo hvor stort hus man har, men man kan fint støvsuge ett hus med denne. Jeg bruker den ikke til hovedrengjøring, men daglig vedlikehold :) også er den super til å støvsuge opp hår etter føning. Den lyser i mørket så da får jeg opp alt av hår :)
Da har du ikke en annen støvsuger i tillegg til denne? Virket jo som om denne skal være god nok kvalitet:)

Nei er ikke noe man kan ta hele huset med. Vi har en sånn trådløs med en sånn liten en inni liksom. Kan ta overflødig på gulvet, men ikke matter og sånt. Kjekk til smuler o.l. og grei å bare dra frem i full fart. Men vi har en skikkelig en i tillegg, poseløs selvfølgelig.
Det var det jeg ville unngå, kun ha en. Men det er gjerne kjekt å ha en til det groveste, i hverdagen:)

Det var det jeg ville unngå, kun ha en. Men det er gjerne kjekt å ha en til det groveste, i hverdagen:)
Blir ikke tid til så mye støvsuging framover :p;)

Da har du ikke en annen støvsuger i tillegg til denne? Virket jo som om denne skal være god nok kvalitet:)

Den er av veldig god kvalitet. Veldig god på tepper også :) men jeg har en kraftig "ordentlig" støvsuger til hovedrengjøring en gang i uken. Kjøpte Electrolux for å kunne gå over gulvet hver dag + litt ekstra ved matlaging osv. Jeg syns det er tungvint og måtte dra den store ut hver dag. Hadde en annen en som røyk i juni, tenkte vi skulle klare oss uten, det tok en mnd hehe

Back
Topp