oppkjøring

x1xtrangtanga

Glad i forumet
off kjenner jeg bare gruer meg mere og mere nå ska vel snart ut og "øve" med kjørelærern min nå. blir iallefall spennede[:)]

ORIGINAL: Nilsenbaby

Lykke til! Du får prøve å tenke på oppkjøringa som en kjøretime med vikar. Håper du får en trivelig sensor[:)]

Lykketil, Dette klarer du[:)]

ORIGINAL: Amamma

takk alle sammen[:)]
kjørelærern min sa jeg måtte si nei når an spurte om vi sko snakke, men tror ikke jeg klarer og være stille så lenge hehe

det går nok bra[;)] husk at det er maaaange som strøyk første gangen, inkl. meg[8D] 
jeg har oppkjøring igjen på fredag jeg da[:D]*grøss*
LYKKE TIL[:D][:D]

ORIGINAL: Marthemoms

det går nok bra[;)] husk at det er maaaange som strøyk første gangen, inkl. meg[8D] 
jeg har oppkjøring igjen på fredag jeg da[:D]*grøss*
LYKKE TIL[:D][:D]

gjør ikke noe om jeg stryker bortsett fra penga og at jeg må fra stavanger og til mandal for og kjøre igjen noe som tar 3timer ca så hadde vært digg og bli ferdig

MASSSSSE lykke til på fredag[:)]

ORIGINAL: Amamma

Håper virkelig du står på oppkjøringen[:)] holder selv på med lappen skal ut å kjøre om en liten stund.. men du hvor mange timer har du hatt over hvor land tid..det er klart forskjellig fra person til person men sånn ca... Gleder meg og til jeg er ferdig med hele greien[:)]

masse lykke til [:D]
klarte min på første jeg, men var grise heldig med sensoren [:D][:D]

ORIGINAL: mamma85

Håper virkelig du står på oppkjøringen[:)] holder selv på med lappen skal ut å kjøre om en liten stund.. men du hvor mange timer har du hatt over hvor land tid..det er klart forskjellig fra person til person men sånn ca... Gleder meg og til jeg er ferdig med hele greien[:)]

jeg har holdt på me den i sån ca 1år (mange av de jeg hadde teorikurs me har ikke enda fått oppkjøring) har hatt alt for mange timer, for jeg har ikke hatt noen og øvelses kjøre me hjemme så har jo måtte tatt alt hos kjøreskolen så har blitt veldig dyrt desverre

Tør jeg å spørre hvor dyrt... har selv kjøpt en pakke med tredve timer dette kom på neste tredve tusen kroner men får evt. penger igjen om jeg ikke bruker alle timene så får håpe å prøve å holde hodet kald under kjøring.. men det er grådig mye penger da

ORIGINAL: mamma85

Tør jeg å spørre hvor dyrt... har selv kjøpt en pakke med tredve timer dette kom på neste tredve tusen kroner men får evt. penger igjen om jeg ikke bruker alle timene så får håpe å prøve å holde hodet kald under kjøring.. men det er grådig mye penger da

hm er ikke helt sikker har ikke regnet dt sammen men sån ca 40-50 tusen.. men nå koster jo bykjøring 6tusen å alle de andre obligatoriske timene er jo svin dyre.

har dere sån pakker?? er dt bare vanlig kjøretimer du får da eller er dt obligatoriske timer oxo?

Back
Topp