Oppkjøring i morgen

~haremamma~

Elsker forumet
Kjenner nervene er kommet [&:]
Dompet sist, å er redd for å gjøre det igjen.
Fikk vite av kjørelærern min at 6 syk dompet på rad etter meg og flere hos andre kjøreskoler, så hun mente det var sensorene det va noe feil med. Ikke vet jeg, tror nok det var min feil uansett.

Noen gode tips å komme med?
Noen måte å "glemme" sensoren? Så jeg slipper å være så nervøs[&:] gruer meg virkelig...

føler med deg,jeg var vrak!1(er litt nervevrak fra før å) hoho...
stappet i meg noen imodum og en beroligende og kjørte i 60 i 80 sona...fikk lappen jeg,haha[8D][:D][:D]

Jeg var å driiiitnervøs før oppkjøring!

Det lureste du gjør er å si ifra til sensor om at du er nervøs!

Det gjorde jeg å da fokuserte han den første tida på å få bort nervøsiteten min,å det klarte han[:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

huff, misunner deg ikke..

Skal jeg gi noe tips, kan det jo være: Hvis sensoren ber deg kjøre et sted du vet du vil slite med... kjør feil [:D] Altså kjør en annen vei, også sier du bare: "Å, var det ikke her du mente?" Hehe...du får ikke feil for å kjøre feil vei.

Haha. Ikke dumt du [8D]

ORIGINAL: lillemy2000

Det gjorde jeg å da fokuserte han den første tida på å få bort nervøsiteten min,å det klarte han[:)]

Ja får si ifra til henne. Så håper jeg hun klarer å roe meg ned, hun har jo vært
Sensor siden 1989, så hun har væll noen triks innabords [8D]

Masse lykke til fra meg!![:)] Jeg har selv strøket en gang og det nermer seg for at jeg skal prøve igjen. Kjenner jeg også GRUER meg. Men vi går for å stå!!![:)]

ORIGINAL: lillemy2000

Det sa jeg til sensoren min og, og han ble potte sur! [:-] " Detta var ittno å væra nærvøs for, je måtte ta mej sammen" Så det var drømme starten sin det gitt!
Jeg satt i min egen verden og fikk beskjed om å kjøre mot Oslo, men kjørte da feil og fikk skikkelgi panikk, men det gikk bra og jeg besto!

Mitt tips er bare å lat som at det er mannen din eller venninna di som sitter vedsiden av, og stress ned!

slapp av å tenk på det som en vanlig kjøretime, å gjør du en feil, så glem det med en gang og konsentrer deg bare om å kjøre videre.
Etter kjøringa får du muligheten til å forklare hva/hvorfor du gjorde ev. feil og hva du ville gjort annerledes.

Lykke til! hilsen ei som sto på første forsøk selv om jeg egentlig kjørte på rødtlys og nesten kjørte i grøfta[8D]

Skjønner godt du er nervøs, ja[&:] Var mildt sagt et nervevrak jeg også...

Min sensor spurte om jeg ville snakke eller at vi skulle være helt stille... Jeg svarte heldigvis at vi kunne snakke, og sensoren bega seg ut i heftigste diskusjonen (med seg selv) om et eller annet, husker faktisk ikke hva[;)]

Jeg vet at han fulgte godt med på hva jeg gjorde likevel, men der og da følte jeg ikke det. Jeg følte ikke at han vurderte meg, liksom. Så jeg ville absolutt ikke valgt stillheten, nei.

Og fortell at du er nervøs[:)]

Back
Topp