Oppkast

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
har en snuppe her som satte seg til middagsbordet og spydde utover alt[X(] men ellers virket hun pigg igjen etter det.. har vert litt slapp i dag, men mulig det har vert varmen..

hva hadde dere gjort med tanke på morgendagen???? sendt henne i bhg??? jeg jobber i samme bhg som snuppa, så blir hun hjemme må jo jeg ta fri.

Har barnet kastet opp skal det ha 48 timer uten oppkast før det kommer i barnehagen [;)]

ok. godt å høre.. men hvordan skiller man på oppkast på grunn av sykdom eller bare at det har blitt litt mye mat og uro eller noe??

eller er det 48 timer uansett????

Oppkast er oppkast uansett. Er så vanskelig å vite med sånt. Hos oss må de i hvertfall holdes hjemme, for er det  smittsomt smitter det fort...

ORIGINAL: BlessItBe

Oppkast er oppkast uansett. Er så vanskelig å vite med sånt. Hos oss må de i hvertfall holdes hjemme, for er det  smittsomt smitter det fort...

ok, takk for svar.. er helt enig med deg. men måtte bare høre siden jeg av og til føler jeg holder henne gjemme for små ting.. men føler det er best å holde henne en dag lengre enn å sende henne avgårde en dag for tidlig..

ORIGINAL: BlessItBe

Har barnet kastet opp skal det ha 48 timer uten oppkast før det kommer i barnehagen [;)]

SIGN!!

Den regelen følger ikke jeg...
Da kan jeg jo aldri gå på jobb da. Jeg ser ann situasjonen. Har eldstemann kastet opp en gang på natta, kan det hende jeg sender han på skolen. Særlig hvis det er tidlig på natta, han ikke har magesmerter eller tegn på diare. Den gutten kaster opp 1-4 ganger pr mnd uten at det er noe som feiler han, egentlig

Nå der i mot, når minstemann er syk. Da ser jeg ann litt mer, for jeg ser ikke noe mønster hos han. Valgte å ikke sende han til dagmamma i dag(kastet om på mandag), men dette er fordi han hadde en diarebleie til morran og fordi jeg er syk også. Av den grunn blir han nok hjemme i morra, selv om han nå er bra igjen

Back
Topp