oppkast?

*LC*

Gift med forumet
Vet faktisk ikke om det er litt oppkast som kom i dag eller om det er gulp. Det luktet oppkast[:'(], men det kom som gulp hvis dere skjønner. Bare en liten mengde. Det kom litt i går også. Han har aldri kastet opp før, og faktisk nesten sluttet helt med å gulpe. Hva skjer'a?

ORIGINAL: ~Mamma til en prins~

Hmm.. ikke godt å si men tror så lenge han ikke virker slapp eller dårlig så tror jeg ikke det er noe[:)]

kansje han fikk litt for mye mat...?

Litt for mye mat kan det jo være, selv om ikke har fått noe mer enn han pleier. Han har vært litt ekstra sutrete i dag. Han er i ferd med å få en tann til, kanskje det er det som gjør det. Stakkars lille klumpen min. Håper ikke han brygger på noe.

ORIGINAL: *MiniOgSnupiLure*

Hmm.. ikke godt å si men tror så lenge han ikke virker slapp eller dårlig så tror jeg ikke det er noe[:)]

kansje han fikk litt for mye mat...?

Litt for mye mat kan det jo være, selv om ikke har fått noe mer enn han pleier. Han har vært litt ekstra sutrete i dag. Han er i ferd med å få en tann til, kanskje det er det som gjør det. Stakkars lille klumpen min. Håper ikke han brygger på noe.

Uff da.. Håper han kommer seg fort [:)]

Takk for det og takk for at du svarte.

I følge hs så kan gulp lukte som spy. Når det ligger i magen ei stund før det kommer opp igjen. Datteren til ei venninne av meg går og smågulper hele dagen, og det stinker!!
Her har vi også hatt det noen ganger, må jo bare skifte klærne etterpå ja [:-]

Det lukter spye av gulpen til Malin når det er lenge siden hun har spist!  Det er pga maten har ligget så lenge i magen,er helt normalt!   Håper det bare er det og ikke at han er syk :)

Back
Topp