Oppkast uten kvalme

Bratta

Blir kjent med forumet
I 4dager har jeg hatt oppkast 1-2 ganger daglig. Ingen kvalme hverken før eller etter. Det skjer bare helt plutserlig uten forvarsel eller sammenheng med forrige gang. Noen fler som har det sånn?

Nja, ikke helt det samme, men jeg hoster fortsatt en del etter å ha vært kraftig forkjølet med påfølgende bihulebetennelse, og jeg kan plutselig bli så infernalsk kvalm når jeg hoster. Har kastet opp litt et par ganger på grunn av det, men er ikke kvalm verken før eller etter.

Har hørt om andre som kaster opp uten å være kvalme, så det er nok ikke helt uvanlig!

I 4dager har jeg hatt oppkast 1-2 ganger daglig. Ingen kvalme hverken før eller etter. Det skjer bare helt plutserlig uten forvarsel eller sammenheng med forrige gang. Noen fler som har det sånn?
Har det ikke selv, men vet at søstera mi hadde det når hu gikk gravid. Der hadde det en fellesnevner, ca 10 min etter å ha reist seg fra senga... hun var ikke kvalm, visste bare at de første 10-15 min av dagen måtte hun være i nærheten av doen. Finner du noen sånne fellesnevnere?

Har det ikke selv, men vet at søstera mi hadde det når hu gikk gravid. Der hadde det en fellesnevner, ca 10 min etter å ha reist seg fra senga... hun var ikke kvalm, visste bare at de første 10-15 min av dagen måtte hun være i nærheten av doen. Finner du noen sånne fellesnevnere?
Takk for svar!
Det skjer både morgen og kveld. Og til nå har det ikke noen fellesnevnere såvidt jeg har klart å skjønne. Virker som det er helt tilfeldig på dagen. Har ikke noe betydning om det er lenge siden jeg har spist eller ikke.

Jeg har ikke kastet opp så mange ganger, men det hender at jeg brekker meg, uten at jeg er kvalm på forhånd. Og når jeg brekker meg er det vel litt 50/50 om jeg kaster opp eller ikke. Brekningene kommer uten forvarsel eller at jeg skjønner hva som utløser det...

Back
Topp