Oppkast kun om natta

Gikk veldig bra :) Ingen oppkast, men nekta å sove i sin seng etter kl 3 i natt, så da må vi starte på nytt med det til uka ;)
Bra det ikke var mer spy!!:D
Så da er han nok i form igjen..
Håper sovingen går seg fort til igjen:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Bra det ikke var mer spy!!:D
Så da er han nok i form igjen..
Håper sovingen går seg fort til igjen:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Signerer:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jepp, han har brukt å spise mer enn oss voksne tilsammen. Men han spiser ikke skorper, så noe går jo i søpla. Han har nok vært i en vokseperiode nå før han mista matlysta si. I dag spiste han bare en liten bit pizza til middag, ennå han var veldig sulten før mat:confused:
Men likevel, hvor mange skiver til hvert måltid da??? Og hvor mange måltider?

12 skiver om dagen er jo helsprøtt:p
Er nesten et helt brød det?:S

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Kan det være at han spiser for mye rett før leggetid? At han ikke har fordøyd det skikkelig?? Bytt ut skivene med grøt eller noe?

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Nå har han ikke kasta opp mer, men hadde diaré i hele går, så regner med det var et magevirus som plaga han ;) Vært helt fin i magen i dag, så krysser fingrene for at vi er ferdig for denne gang ;)
 
Når lillegutt hadde omgangssyken, kastet han opp 2 netter på rad, så 2 netter opphold, og så kastet han opp 1 natt til. Han var 100% i form om dagene. Hadde diare siste dagen. Jeg vet det var omgangssyken for jeg ble smittet :confused:
 
Når lillegutt hadde omgangssyken, kastet han opp 2 netter på rad, så 2 netter opphold, og så kastet han opp 1 natt til. Han var 100% i form om dagene. Hadde diare siste dagen. Jeg vet det var omgangssyken for jeg ble smittet :confused:
Var visst det her også, for jeg ble dårlig og kasta opp fra mandag av. Ennå ikke kommet meg helt...
 
Back
Topp