Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min kastet opp sånn et par ganger. Er nok sånn fordi råmelk er tykkere, og så påvirkes det av hvor lenge det har vært i magenNoen som har opplevd oppkast som dette? 3 dager gammel baby.
Sykehuset bad oss se an, men jeg synes det var veldig spesielt oppkast. Bildet viser bare 1/3 av mengden

Formen er grei, men hun er jo bare 3 dager, så gjør jo ikke stort annet enn å sove.. men har målt feber, og det har hun ikke.Huff, dette så jo virkelig rart ut?? Mye også? Er formen til baby ok da? Hva skulle dere se an?
Ja, det høres jo logisk ut.Har ikke vært borti lignende før, med 4 barn.. men det er ganske vanlig at de kaster opp en del slim og fostervann rundt dag 3, så kanskje det kan være det, blanda med en god dose råmelk hvis du har ammet? Ville forklart den gule fargen hvertfall
Må bare legge til på akkurat dette at jeg fikk beskjed om at det var større sannsynlighet for sånt ved keisersnitt (som jeg har hatt to av), da de ikke får skvist lungene tomme gjennom fødselskanalen. Uansett glad for å høre at det går bedreJa, det høres jo logisk ut.
Mitt 4.barn også, og har heller aldri opplevd lignende. Men første gang med keisersnitt da..
Ja, var det jordmoren min sa også, da hun var på hjemmebesøkMå bare legge til på akkurat dette at jeg fikk beskjed om at det var større sannsynlighet for sånt ved keisersnitt (som jeg har hatt to av), da de ikke får skvist lungene tomme gjennom fødselskanalen. Uansett glad for å høre at det går bedre![]()