Oppkast baby

Riri

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2024
Noen som har opplevd oppkast som dette? 3 dager gammel baby.
Sykehuset bad oss se an, men jeg synes det var veldig spesielt oppkast. Bildet viser bare 1/3 av mengden
 

Vedlegg

  • IMG_6379.jpeg
    IMG_6379.jpeg
    135,3 KB · Visninger: 41
Huff, dette så jo virkelig rart ut?? Mye også? Er formen til baby ok da? Hva skulle dere se an?
 
Har ikke vært borti lignende før, med 4 barn.. men det er ganske vanlig at de kaster opp en del slim og fostervann rundt dag 3, så kanskje det kan være det, blanda med en god dose råmelk hvis du har ammet? Ville forklart den gule fargen hvertfall
 
Noen som har opplevd oppkast som dette? 3 dager gammel baby.
Sykehuset bad oss se an, men jeg synes det var veldig spesielt oppkast. Bildet viser bare 1/3 av mengden
Min kastet opp sånn et par ganger. Er nok sånn fordi råmelk er tykkere, og så påvirkes det av hvor lenge det har vært i magen :Heartred
 
Huff, dette så jo virkelig rart ut?? Mye også? Er formen til baby ok da? Hva skulle dere se an?
Formen er grei, men hun er jo bare 3 dager, så gjør jo ikke stort annet enn å sove.. men har målt feber, og det har hun ikke.

Vi skulle se an om hun kastet opp mer, fikk feber eller om hun ble utilpass.
Synes det var litt rart at de ville se an på en så liten baby, men men
 
Har ikke vært borti lignende før, med 4 barn.. men det er ganske vanlig at de kaster opp en del slim og fostervann rundt dag 3, så kanskje det kan være det, blanda med en god dose råmelk hvis du har ammet? Ville forklart den gule fargen hvertfall
Ja, det høres jo logisk ut.

Mitt 4.barn også, og har heller aldri opplevd lignende. Men første gang med keisersnitt da..
 
Hei. Mitt tredje barn, og har ikke opplevd dette selv. Føler jeg har hørt om noen andre som har hatt lignende, men usikker. Kan det være forstervann og råmelk som nevnt? Håper formen fremdeles er fin, og at der ikke er kommer mer
 
Back
Topp