Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: aska83
Vesla vår heiter Johanna. Er først og fremst siden eg synes det er eit fint navn, men eg ville ho skulle ha eit "familienavn". Eit navn som betyr noko for oss, og ikkje berre eit som var tatt ut av det blå. Svigermor heiter Johanne til mellomnavn og ho er eit fantastisk menneske, så ho er i hovudsak kalla opp etter ho. I tillegg heter oldeforeldrene til vesla John og Anna (de er døde nå) men dei var også viktige for sambo. Alt i alt er det mange varianter av det navnet i hans familie, og litt i min så då blei det det navnet [:)]
ORIGINAL: mammajuli/oktober
Ingen av våre barn er oppkalt etter noen.
ORIGINAL: pannekaka
ORIGINAL: Almasmamma
ORIGINAL: pannekaka
tilfelldig at han ble "oppkalt" etter oldefaren sin
Syns det er et veldig fint navn gutten din har! Kanskje litt dumt spm, men uttaler dere det Ola-us, eller Olaus som Olaug viss du fatter...[8D] Har aldri hørt det navnet før [:D]
så hyggelig å høre.. blir like overrasket hver gang noen sier at de liker det [:D] uttales ola-us.. ei venninne trodde i hele 5 mnd at det va på den andre måten :P mamma som påvirket meg etter hun hadde sett det på en postkasse hver vi bor for hun trodde også først at det var på den ikke riktige måten [:D]