Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det er jo ikke bra å sette seg fast :O tror jeg setter på sengekanten igjen jegHar sprinkelsengbeskyttelse. Storesøster satte seg fast mellom sprinklene hele tiden, så tenker at det er bedre å sørge for at de sover uten å våkne i panikk. Vet sengekant ikke er anbefalt, men foreløpig har han jo god plass oppi der![]()
Hihi, samsover dere? Det er kosHar senge kant men han ligger jo ikke i senga :S så tenker når han kommer ordentlig over i sengalle så klarer han og flytte seg hvis han havner inni den, han sier ifra nå også hvis han våkner med dyna over seg eller sånt
Deilig å ligge på skinnLigger på soveskinn, dyne 100x140 og kosekluter.![]()
Min er også urolig. Skal kjøpe nattpose og se om det blir bedreHar kosekluten og sprinkelsengbeskytter, han drev å ålet seg oppover i sengen og lå ikke i ro for en femmer :-o har fått nattpose nå og han ligger stille, utenom beina som han har rett opp for tiden! har dyne over![]()
Enig, det må jo være bedre med beskyttelsen enn å sette fast armer og bein? Når de er så store klarer de sikkert å snu seg unna eller lage lyd hvis de blir liggende med munn og nese mot kantenSprinkelsengbeskytter og dyne, smokk og gulpeklut. Sprinkelsengbeskytteren er godt stappet ned langs madrass-sidene og er knyttet med korte tråder. Så jeg tenker det er trygt. Jeg tok det av en stund, men han drev å satte føttene fast mellom stengene og stanget hodet mot senga...
Haha, ja det ble tomt her ogsåLigger i nestet men skal prøve å ta det vekk nå i kveld... Da blir det sprinkelbeskytter og dyne... Litt stusselig men når hun ikke vil ha verken tutt eller kos så..har tommeltotten da
![]()
Ja vi gjør detHihi, samsover dere? Det er kosmin vil ikke det lengre :/ pluss at han er så urolig at ingen av oss sover hvis han er der
![]()
Jeg kjøpte min på en lokal barnebutikk her jeg bor, kikka på de på IKEA og de ser fine utMin er også urolig. Skal kjøpe nattpose og se om det blir bedrehvor kjøpte du? Syns Ikea sin ser fin ut. Og ikke så dyr, sånn i tilfelle han nekter å bruke den
![]()
Ja vi gjør dethan må ligge tett ved siden av meg, kos på en måte men savner og kunne ligge akkurat åssen jeg vil i senga
![]()
Det er da det ikke blir for varmt.Deilig å ligge på skinnblir ikke varmt?