Opphengt/uenig i termindato….

Da går det helt fint. 2 dager er jo veldig lite og sannsynligheten for at det skjer noe så babyen må reddes rundt uke 24❤️ når det gjelder overtid så er det jo også kun 2 dager, og mange vet jo ikke nøyaktig EL-dato sånn at de kanskje går en dag eller tre mer før en eventuel igangsetting. Hvis det hadde vært en eller flere uker ville jeg også uroa meg - men 2 dager er jo rimelig presist egentlig
Takk ❤️

Sniker fra september! Har helt lik situasjon, bare at de satt med en hel uke tilbake igjen fra menstermin på OUL! TUL var det bare to dager tilbake.. Dette har ført til at jeg nå får stripping og igangsettelse i uke 38+ da jeg er livredd for overtiden (ifølge min menstermin) og at jeg ikke ble hørt da jeg sa ifra om dette på OUL. Fysisk umulig for min del å bli satt tilbake en hel uke da jeg hadde samleie en gang. Testet meg inn i EL, ut av EL og fram til positiv graviditetstest...
En hel uke. Så bra at setter deg i gang etter dine ønsker da ❤️

Hos meg er jeg satt frem 5 dager, menstermin og tul termin er 5. januar, oul er 31. desember. Jeg har på følelsen at 5. Januar er riktig, men tror ikke jeg får endra det. Personlig synes jeg 5 dager er mye, selv om det i det store bildet kanskje ikke er det.
Skjønner det ❤️

Jeg har en venninne som jobber på KK, og hun sier de vurderer fosteret individuelt hvis det står om liv, og sammen med foreldrene sine ønsker ❤️
Takk, det er betryggende ❤️

Samme situasjon her, og kjenner jeg også irriterer meg/henger meg opp i dette. VET med sikkerhet eggløsning og menstermin ga termin 31/12 eller 1/1, på TUL fikk jeg beskjed om 1/1, mens hun knotet forferdelig på OUL og etter mye om og men kom fram til 6/1. Hadde privat UL 3 dager etter OUL og der kom de igjen fram til 1/1. Allikevel har jeg nå fått termin 6/1 selv om jeg prøvde å protestere på at dette umulig kan stemme. Gikk max overtid sist og hadde en grusom fødsel delvis pga plager som oppstod på overtid, og er redd for at det potensielt kan bli eeenda lenger overtid denne gangen fordi de har flyttet termin.

Samme situasjon her, og kjenner jeg også irriterer meg/henger meg opp i dette. VET med sikkerhet eggløsning og menstermin ga termin 31/12 eller 1/1, på TUL fikk jeg beskjed om 1/1, mens hun knotet forferdelig på OUL og etter mye om og men kom fram til 6/1. Hadde privat UL 3 dager etter OUL og der kom de igjen fram til 1/1. Allikevel har jeg nå fått termin 6/1 selv om jeg prøvde å protestere på at dette umulig kan stemme. Gikk max overtid sist og hadde en grusom fødsel delvis pga plager som oppstod på overtid, og er redd for at det potensielt kan bli eeenda lenger overtid denne gangen fordi de har flyttet termin.
Uff føler med deg. Du fikk jo nesten en hel uke i forskjell… jeg har roet meg på mine tanker og bekymringer siden det var bare 2 dagers forskjell. Du får stå på ditt hvis det blir overtid denne gangen også ❤️

Back
Topp