Oppgitt over NAV

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Først ble det regna feil på grunnlaget når jeg ble sykmeldt. Så måtte jeg omtrent krangle til meg de pengene jeg hadde rett på. Og så har jeg kranglet til meg riktige opplysninger fra lønningskontoret som jeg har levert til nav ( for ett par mnd siden).

Ringte i dag for å høre når det skjer noe. Det viste hun ikke, for papirene var sendt til de som jobbet med sykepenger (?). Så jeg må bare vente å se om jeg får det når jeg får perm-penger utbetalt nå. Får jeg ikke det må jeg ringe opp igjen. I bunn og grunn er det lønningskontoret som ga feil opplysninger. MEn NAV er ikke det spor bedre, så vanskelig å lang tid det skal ta.

og i tillegg håper hun at de fikk utbetalt perm-penger innen 30/31. hver mnd!!! ikke noe fast dato. ingen garanti for å få de innen utgangen av mnd. Gurimalla så vanskelig det skal være.......

OFF!! Jeg føler meg deg!!

Vet hvordan du har det! Jeg hadde STORE PROBLEM med NAV da William ble født! Jeg er ikke registert som samboer på papiret pga. sambo er engelsk og jobber for et engelsk firma, og derfor ikke fikk oppholdstillatelse før lillegutt ble født (rent byråkratisk tull [:@]).

Da NAV oppdaget dette, henla de vedtaket mitt om barnetrygd, UTEN å fortelle meg noe som helst, fordi jeg kunne få utvidet barnetrygd! Så jeg fikk aldri noen penger jeg, og måtte selv ringe å spørre, og da måtte jeg fylle ut NYTT skjema om barnetrygd, selv om jeg hadde fått brev i posten om at barnetrygd var innvilget..

SÅ finner jeg ut at NAV har meg registrert med 2 barn, et den 21.11 og et den 22.11, og dette må ordnes med folkeregisteret. Ringer så folkeregisteret; neida, dette må NAV ordne selv *oppgitt*

hater byråkrati! Ingen står til ansvar for NOE SOM HELST, og ingen kan svare deg konkrete svar [:@]

Ikke meningen å kuppe tråden, men måtte bare fortelle om det, når du nevnte NAV *forbanna bare jeg hører ordet NAV*

Haff håpløst!! Som du sier får ikke konkrete svar av noen. Går jo ikke ann å bli sure på den man snakker med heller, for det er sikkert ikke den som har ansvaret.. Håpløst rett og slett..

Blir oppgitt når det er MINE penger det er snakk. Det er jeg som har jobbet for de. Håpløst

ja, NAV er inne i en krise eller noe sa noen til meg. Jeg har ikke fått barnebidrag enda og Theo er over 4mnd..

Back
Topp