Oppgitt over meg selv..

Skytten84

Glad i forumet
Denne gangen skulle jeg hvertfall ikke si noe før jeg var minst tolv uker... Haha... Det kan vi tru at jeg greier, har snart sagt det til alle. Teamet mitt på jobben, alle mine venner, mamma, svigerinna mi:P Mangler bare ledelsen på jobben, svigers, pappa og vennenne til samboeren(som trur jeg er gravid:P).

Flere som kjenner seg igjen? :)

Skytten84 skrev:
Denne gangen skulle jeg hvertfall ikke si noe før jeg var minst tolv uker... Haha... Det kan vi tru at jeg greier, har snart sagt det til alle. Teamet mitt på jobben, alle mine venner, mamma, svigerinna mi:P Mangler bare ledelsen på jobben, svigers, pappa og vennenne til samboeren(som trur jeg er gravid:P).

Flere som kjenner seg igjen? :)

haha...skjønner den :) Jeg er gravid for første gang og kjempelykkerlig. Ønsker å fortelle det til ALLE! Men må vel prøve å holde til jeg har vært på tidlig ultralyd og sjekket om det er liv først ;) Men tipper jeg sprekker til vennina mi hvertfall :)

Lykke til med hemmelighetsholdingen ;)

Det sprer seg sakte men sikkert av typen "det er veeeldig usikkert enda meeeen joda, jeg er gravid, ikke si det til en sjel!"

Akk ja :-) jeg har i allefall kontroll over hvem som vet det :-)

Skulle ikke si noe før julaften vi, men den gang ei. Har vært så dårlig at nesten alle vet det her og.

Hehe, oh yes!!
Vi satt med positiv test en fredags kveld, og vi hadde sagt at vi ikke skulle si noe før lille julaften/julaften, da er jeg 12 uker.

Men morningen etter ringte jeg mamma og pappa, tante, søstern min, besteforeldrene mine, sambo fortalte det til sine foreldre..
Haha, så flinke til å holde på hemmeligheter altså!!

Back
Topp