Emmalin
Flørter med forumet
[:o]Sukk! en av tvillingguttene mine, Emil er en bestemt liten rakker..når vi begynnte å gi de grøt i tillegg til melk så skulle han plutselig ikke ha melk lenger, men bare grøt, grøt og atter grøt...så nå har han spist nesten bare grøt i ca en mnd og begynner selvfølgelig å bli lei selv om jeg har variert med forskjellige typer grøt og fruktmos oppi. Middag er bare blæh som fører til brekkninger osv. Det han liker godt er moset banan og hermetisk pære, men kan jo ikke bare gi det!!Det er så frustrerende å ha en unge som sitter illsint i stolen fordi han er sulten, men som til tross for det ikke vil spise allikevel..vurderer nå å prøve med litt brød for å se om det kan falle i smak. Men jeg er litt bekymret for om han da får nok væske i seg...Han drikker pittelitt vann innimellom, men vil ikke ha juice osv....
HVA SKAL JEG GJØRE?????Håper det er noen som kan komme med noen gode råd. Jeg er bare så glad for at Tobias stort sett spiser det vi stapper i munnen hans...
HVA SKAL JEG GJØRE?????Håper det er noen som kan komme med noen gode råd. Jeg er bare så glad for at Tobias stort sett spiser det vi stapper i munnen hans...