oppgitt i dag......

Solo super

Elsker forumet
VIP
Ja jeg testet jo positivt på pinnen for ri ukes tid siden.og dro til legen,pga uatabil syklus osv er det ikke lett å si hvor langt jeg er på vei.men har fått lege time om en uke igjen....
Men i dag har jeg hatt blødninger og er ikke i form(hadde det m arian også men ikke så ille) så jeg bestilte meg en time på gyn.klinikken i Drammen i morgen,og hun dama der sa at hvis jeg tok med hennvisning fra legen slapp jeg å betale noe..... men legen min vil ikke gi meg hennvisning!!!!
Nei han vil at jeg skal vente til onsdag å så får vi ta det der i fra!!???

Altså,hvis dette er en SA,så skjønner jeg at man ikke kan gjøre noe fra eller til meeen skal jeg bare fortsette å ha vondt å blø da??? vi snakket om dette for en uke siden og da sa han jeg skulle si i fra hvis det ble værre!!!
jeg har skikkelig pain innimellom og om det ikke er SA,så kansje fostret ligger utenfor livmoren og det er derfor jeg har så vondt i høyre side???
ahhhhhhhhh sier jeg bare.....

off..:/ stakkar deg!:/ det er så frustrerende når en ikkje blir hørt:/ håper d ordner seg for deg! du fortjener ikkje dette![:(] god bedring!

Off, går det an??[:@] Du kan ikke prøve å mase litt til og ikke gi deg før du får henvisning?

ORIGINAL: *obaibi*

Off, går det an??[:@] Du kan ikke prøve å mase litt til og ikke gi deg før du får henvisning?

Jeg prøvde virkelig,men fikk ikke selv om jeg forklarte at da jeg var på vei til jobb i dag blødde jeg så mye at det rant litt gjennom undertøyet og nedover på låret!!!!!
men tar timen i morgen og betaler for den selv,hvis det ikke blir legevakten i kveld.har ganske så vondt vil jeg si,så tror ikke dette går så bra....

Off... Hva skal vi med leger når de ike kan høre på hva vi sier til de. Ta deg en tur på legevakten i kveld. God bedring.

Shit...! Da føler du deg jammen ikke mye forstått gitt! Masse masse masse lykke til.

Trodde legene var der for å hjelpe oss [:@] Håper virkelig det går bra me deg!!!! Klem

Back
Topp