Oppfordring!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!

Det er koslig at dere skriver i termingruppen at dere vil inn hit og prøver å "holde av plass", viser testene deres og slikt. Men for at terminforumene skal holdes ryddig så ønsker vi at dere ikke gjør dette. De som har fått positiv test kan flytte inn hit. Alle uten positiv test bes skrive om testene sine og mulig symptomer inne på før svangerskap :)
Håper på forståelse for dette.

Hilsen Tamara og moderatorgjengen :)

Så fin oppfordring! Den burde ligge på alle månedene fremover, ikke bare her på juli. :)

Ser at det er noen som tilhører andre termin forumer som likevel skriver innlegg her inne og visa versa. Er dette imot reglene eller er det godtatt? Jeg blir bare så forvirret.. :S og jeg spør fordi det frister å gjøre det samme, men hvis det ikke er lov så er det ikke lov.

Ser at det er noen som tilhører andre termin forumer som likevel skriver innlegg her inne og visa versa. Er dette imot reglene eller er det godtatt? Jeg blir bare så forvirret.. :S og jeg spør fordi det frister å gjøre det samme, men hvis det ikke er lov så er det ikke lov.
Det er såklart lov. :)

Vi ønsker bare at de forskjellige måndesgruppene skal være for de som faktisk har termin den månden, og ikke for at brukere skal få "holde av plass".. Da blir det så mye rot ;)

Back
Topp