Oppfordring!

*Fernet*

Elsker forumet
Jeg er DRITT lei disse kjedepostene om oktober mnd så jeg laget meg en egen variant!
Lån GJERNE!!!!

Fakta om søndag.Dagens søndag har 24 timer,1440 minutter eller 86400 sekunder om du vil.Dette har vi hver eneste søndag en gang i uken.Lim dette inn på din status om du gir faen i kinesisk fengshui.Den som ikke gjør dette er en hippie.Jeg kan ikke la den personen være meg.

[:D]Den var fin!

[:-]Jeg har denne på statusen min jeg

La de gamle settes i fengsel og de kriminelle på pleiehjem!
De gamle vil få varrm mat, tilgang til bad, hobbyturer og gåtur. Ingen vil rane dem og de får penger istede for og betale for seg!!
De kriminelle kan få kald mat, ingen penger, være helt alene, bli slukket lyse før 20:00 og få dusj en gang i uka! (kopier denne å se hvor langt den går.)

ORIGINAL: lmk88

Da har jeg lånt den[;)]

ORIGINAL: MICAmor

[:D]Den var fin!

[:-]Jeg har denne på statusen min jeg

La de gamle settes i fengsel og de kriminelle på pleiehjem!
De gamle vil få varrm mat, tilgang til bad, hobbyturer og gåtur. Ingen vil rane dem og de får penger istede for og betale for seg!!
De kriminelle kan få kald mat, ingen penger, være helt alene, bli slukket lyse før 20:00 og få dusj en gang i uka! (kopier denne å se hvor langt den går.)

Jeg syns egentlig ikke den er noe fin[:)]
Dessverre så er det noen gamle som har det sånn. Men det ligger valg her og det stikker dypere enn som så. Vil du dusje gamle damer, mer en en gang i uka... når det er for din egen velvære at de blir dusjet.... bare ett eksempel....
Jeg jobber som ekstra hjelp på bokollektiv og mener at de gamle ( i allefall der, har det ganske så bra....) Men kanskje de påørende skal slutte å dekke seg bak dårlig kommune økonomi og heller brette opp armene for sine kjære....

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: MammantilMie

ORIGINAL: *Fernet*

Jeg er DRITT lei disse kjedepostene om oktober mnd så jeg laget meg en egen variant!
Lån GJERNE!!!!

Fakta om søndag.Dagens søndag har 24 timer,1440 minutter eller 86400 sekunder om du vil.Dette har vi hver eneste søndag en gang i uken.Lim dette inn på din status om du gir faen i kinesisk fengshui.Den som ikke gjør dette er en hippie.Jeg kan ikke la den personen være meg.

Huh?
Noe jeg ikke har fått med meg? [8D][:)]

Oktober har 5 fredager, 5 lørdager og 5 søndager.. Dette skjer visst en gang hver 854 år ellerno..[:-]

var det samme om torsdager i september....

You must log in or register to reply here.
Back
Topp