OPPFORDRING!

Gollemor

Forumet er livet
VIP
I morgen bisettes Gustav Lorentzen, vår alles kjære Ludvigsen.

Det er ikke så mange som får vært tilstede, men vi kan alle hedre ham på vårt vis.
Her er mitt forslag: Lytt til "Eventyret om en melodi". Den handler om en melodi som sprer seg ut i verden. Alle som har vært på en Knutsen og Ludvigsen-konsert, vet at den låten er magisk. Alle får en klump i halsen når man hører flere og flere nynne på melodien.
http://www.youtube.com/watch?v=vDNMY8FnU5g

Jeg vil at alle som skal være ute i gatene i morgen- uansett hvor, nynner melodien for seg selv. Jeg er helt sikker på at det vil spre om seg! Jeg kan ikke tenke meg noe finere enn å møte tilfeldige mennesker i byen i morgen (Trondheim for min del) nynnende eller plystrende på Eventyret om en melodi.

Tar dere utfordringen?

http://www.youtube.com/watch?v=vDNMY8FnU5g

SPRE ORDET!!! facebook, andre forum, msn...

Faktisk første gang æ høre den låta, men kan nynne litt i morra når tia står litt stille på jobb.. :)

ORIGINAL: Drømmefangeren

Faktisk første gang æ høre den låta, men kan nynne litt i morra når tia står litt stille på jobb.. :)

[:)][:)]

Mannen min var i bisettelsen hans idag... Det var en utrolig vakker bisettelse!
Uff, veldig trist at han er borte[:(] Hvil i fred....

Oppdatering

Jeg har gått rundt på en smekkfull REMA og en enda fullere OBS! i ettermiddag, og jeg nynnet og plystret. Mange så rart på meg, mange smilte..
Men en person kom og ga meg en klem!!!! [:)][:)][:)][:)][:)]
En eldre, pen dame. Hun syntes det var så koselig å høre den melodien i dag. Hun hadde hørt flere, sa hun. Det var viktig at vi tok vare på arven hans.
Så jeg er så glad for at jeg tok initiativ til dette!! Var kanskje ikke sååå mange som gjorde noe med det, men jeg føler at jeg gjorde i alle fall ETT menneske glad ved å gjøre det

ORIGINAL: MissMari

Mannen min var i bisettelsen hans idag... Det var en utrolig vakker bisettelse!
Uff, veldig trist at han er borte[:(] Hvil i fred....

Ja, jeg tenkte på det.. at han kanskje skulle dit.. Huff, det er fortsatt ubegripelig.

Back
Topp