Oppfordring 25. september

Boblefrua

Forumet er livet
Jeg oppfordrer dere i dag til å gi penger eller gave til en hjelpeorganisasjon, skolelag eller andre foreninger.

Feks:

Gi klær til ett mottak
Gi penger på konto til en organisasjon
Kjøpe vaffel av ett fotballag som selger ved butikken
Gi bort utstyr til dyrebeskyttelsen

Okey, jeg starter:D

Kjøpte 3 kakebokser på butikken til inntekt for hockeyklubben.
Ga penger til dyrebeskyttelsen her jeg bor, som samler inn til en operasjon.

Jeg gir allerede hver måned til Redd Barna og Røde Kors :) redd barna går til barn i ecuador, mens røde kors går til barn/ungdomstiltak her i byen.

Jeg har ikke gjort noe i dag men gir fast til røde kors hver mnd og er planfadder, så ga vi bidrag til støtte for flyktningene tidligere i uka :)

Vi har startet innsamling til rosa sløyfe aksjonen på jobben og jeg overførte penger dit i dag :)

Her gir jeg fast hver mnd til flere organisasjoner, i dag har jeg lagt inn et ekstra bidrag til SPCA, og jeg har samlet sammen klær som skal gies til flyktninger <3

Har pakket klar 2 svartsekker med klær som skal vi skal gi til støtte til flyktningene...

Så bra! Jeg gir også fast hver mnd.
Men tenkte da jeg tok helgehandelen at jeg kunne fint sponse de som sto i butikken i dag også. Kakeboksene blir alltids spist opp:) Og så vippset jeg ekstra til dyrebeskyttelsen.

Leverte pante pengene til røde kors:) det ble mye:eek:
Vesla vår panter alltid våre flasker og hun få velge hvilken knapp. Blir veldig glad når hun trykker på Røde Kors knappen.

Gir allerede til Plan. :) Har et fadderbarn i et land jeg ikke har hørt om engang :D Har dessverre ikke råd i dag til å gi noe til noen andre :/

Gir fast til WWF hver mnd :) og overførte nylig en sum til UNICEF og barna i Syria, her kommer jeg nok til å gi mer.

Jeg skal gi bæreselen min bort til dråpen i havet og en del klær :) må bare bite tennene sammen og få det levert

Pantepenger til rødekors. I morgen skal jeg gjennom babyklærne og regner med det blir en god pose til flyktnighjelpen :-)

Back
Topp