Oppfordrer ALLE

neselo

Forumet er livet
Til å stemme på Team Åge! [:D][:D][:D]

For de som følger med på Korslaget på Tv2!

Takler ikke han.

ORIGINAL: StinkiStini

Takler ikke han.

hihi...

Han er en veldig ålreit fyr asså[:)] Får helt klart min stemme i kveld[:)]

Jeg er spent på Joddski jeg! [:D]

Her er det Team Bjarne for alle penga!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D] Han er jo den største artisten av de der da. Han og Benedicte Adrian.. Fikser ikke hu Simone. Jeg får brekninger bare av å se dama..

ORIGINAL: Labambie

Her er det Team Bjarne for alle penga!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D] Han er jo den største artisten av de der da. Han og Benedicte Adrian.. Fikser ikke hu Simone. Jeg får brekninger bare av å se dama..

her og[:D]

Enig! Takler ikke henne jeg heller.. Aldri hatt sansen for ho! [&:] Jeg er fra Østfold vettu, så må jo stemme på Åge [:)]

Hun har så dårlig sveis iforhold til ørene at jeg får fnatt.
Helt helt helt feil!

Sorry, men bor i Volda, og da kan jeg ikke stemme annet enn team Simone[;)]

Team Tuva er ukjent for meg.. Hvem er ho æ?

Her er det Team Bjarne for alle penga!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D] Han er jo den største artisten av de der da. Han og Benedicte Adrian..

Veldig enig! GO TEAM BJARNE!!!!!

ORIGINAL: vinterbaby09

Her er det Team Bjarne for alle penga!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D] Han er jo den største artisten av de der da. Han og Benedicte Adrian..

Veldig enig! GO TEAM BJARNE!!!!!

JAAAA [:D]

Hær bli det liv RAI RAI!! Nei æsj, han er ekkel!

Her stemmes det på Team Joddski og Team Bjarne..
Bor mellom Namsos og Bodø, så greier ikke bestemme meg for hvilket Team jeg skal holde med, så holder meg begge til jeg har fått mer inntrykk [;)][:)]

Men tipper Team Åge lager et show uten like [:D]

GO TEAM BJARNE!!!!![:D][:D]

ORIGINAL: @ne

Sorry, men bor i Volda, og da kan jeg ikke stemme annet enn team Simone[;)]
sign

<3 TEAM JODDSKI <3

Imponerte meg med låtvalg, og er jo da patriot!

Bodø city, Bodø by!

Back
Topp