Oppfinnsom avsløring av graviditet?

Jeg tenker å bare si det til familien, er mer den til slutt offentlige avsløringen at jeg ønsker å være litt kreativ. Er jo første gang :D

Men dere som sier det, hva sier dere? Mangler liksom de riktige ordene jeg... Sist gang (både med min mor og så min far) hadde jeg planlagt å si det, men fant ikke noe naturlig sted i samtalen! Endte med å si det i døren begge gangene :-P Og begge var selvfølgelig like frustrerte fordi de hadde ønsket tid til å sitte og prate om det!

Men dere som sier det, hva sier dere? Mangler liksom de riktige ordene jeg... Sist gang (både med min mor og så min far) hadde jeg planlagt å si det, men fant ikke noe naturlig sted i samtalen! Endte med å si det i døren begge gangene :-P Og begge var selvfølgelig like frustrerte fordi de hadde ønsket tid til å sitte og prate om det!
Jeg sa det rett ut første gangen. Da avbrøt jeg faktisk samtalen med både mamma og pappa (skilt). Sa feks: mamma, jeg er gravid. Sa det samme når vi var hos pappa og fortalte det.

Jeg sa det rett ut første gangen. Da avbrøt jeg faktisk samtalen med både mamma og pappa (skilt). Sa feks: mamma, jeg er gravid. Sa det samme når vi var hos pappa og fortalte det.
Var vel det som var problemet mitt, jeg lette etter et naturlig sted der jeg kunne si det, men det kom selvfølgelig aldri :-P Hehe

Var vel det som var problemet mitt, jeg lette etter et naturlig sted der jeg kunne si det, men det kom selvfølgelig aldri :-P Hehe
Nei det er vanskelig å finne. Må liksom bare avbryte dem. Ble liksom lettere nå når datteren min bruker en t shorte det står på. Hehe. Da slipper jeg å tenke på det

Kjøpt genser :) Ska gis te kommande storesøster. Så kan hu velga om hu vil bruka an elle ikkje. Tenkte det va ein grei måte å sei det te BHG te, sånt at de ikkje e i tvil når hu seie det der :)

Naturlig plass å si det har jeg også lett etter, og det har endt med at jeg ikke har sagt det selv om jeg egentlig hadde planlagt det!

Vet ikke hvordan jeg skal si det til foreldrene mine, gruer meg faktisk litt! Ser dem ikke så ofte og har ikke så mye kontakt i hverdagen, og syns det blir så rart å ringe når jeg aldri gjør det ellers. Så lurer på om jeg skal vente til juli med å si det, men da er det veldig mange andre som får vite det før dem, så vet ikke jeg. Er 10+2 nå, så er jo ikke så lenge til magiske 12+0.. Ingen som har bursdag, så lurer på om jeg skal kjøpe en blomst eller noe, og skrive det på kortet, for da slipper jeg å forsøke å komme inn på temaet i en halv evighet!

Besteforeldre og tanter/onkler fikk vite det ved at vi pakket inn en hvit body med tekst "verdens beste bestemor/bestefar/tante/onkel" sammen med en liten smokk,så fikk de åpne gaven og tolke teksten ;) ble veldig god stemning :D

Naturlig plass å si det har jeg også lett etter, og det har endt med at jeg ikke har sagt det selv om jeg egentlig hadde planlagt det!

Vet ikke hvordan jeg skal si det til foreldrene mine, gruer meg faktisk litt! Ser dem ikke så ofte og har ikke så mye kontakt i hverdagen, og syns det blir så rart å ringe når jeg aldri gjør det ellers. Så lurer på om jeg skal vente til juli med å si det, men da er det veldig mange andre som får vite det før dem, så vet ikke jeg. Er 10+2 nå, så er jo ikke så lenge til magiske 12+0.. Ingen som har bursdag, så lurer på om jeg skal kjøpe en blomst eller noe, og skrive det på kortet, for da slipper jeg å forsøke å komme inn på temaet i en halv evighet!
Hva med å sende et kort? Ta kopi av ul bilde og send med en kort tekst på baksiden der du gratulerer med å bli f.eks. bestefar :-)

Jeg snakker ikke særlig med foreldrene mine selv, bor ett stykke unna så er litt langt å dra på dagstur. Og ringer sjeldent. Så første gang jeg ringte så sa jeg "Vet du hva?" Så svarte moren min bare "Du er gravid!".. :) Så denne gangen tenkte jeg å ta det når jeg kommer på besøk i juli, er da over 12 uker og håper på å være oppblåst så jeg kan ha tettsittende på meg slik at det viser veldig godt! :p

Hva med å sende et kort? Ta kopi av ul bilde og send med en kort tekst på baksiden der du gratulerer med å bli f.eks. bestefar :)
Jeg har ikke noe ultralydbilde, skal ikke før oul, og syns det er litt lenge å vente. Lille søsteren min blir 9 år i morgen, lurer på om jeg skal sende henne en gave og noe med tante på, eller skrive det i kortet så hun kan lese det for de andre.

Jeg lagde denne selv og tar den på datteren når der er noen her som skal få vite det. Desverre så skal vi fortelle det til foreldrene våre først og jeg sliter med å få faren min nedover hit. Hehe. Men men.
Hvilke tusjer brukte du for å skrive på t-skjorta med??:) Tenkte på å lage slike til bonusbarna så de får på seg i bhg etter ferien;) Men vet liksom ikke hvilke tusjer jeg skal bruke å skrive med, slik at det sitter...

Hvilke tusjer brukte du for å skrive på t-skjorta med??:) Tenkte på å lage slike til bonusbarna så de får på seg i bhg etter ferien;) Men vet liksom ikke hvilke tusjer jeg skal bruke å skrive med, slik at det sitter...
Vet ikke hvilke de har brukt, men du får kjøpt egne tusjer til å bruke på klær ;-) På hobby butikker og sånt...

Back
Topp