Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig at de får si det da, og flinke unger som klarer å holde på den store hemmeligheten! Tipper de gleder seg veldig til å fortelle at de skal få seg en lillebror eller lillesøster!Har hund, kunne ikke tenkt meg å finne på noe slikt.
Ungene mine skal få lov til å fortelle det tenker jeg, På St Hansaften, da har de holdt på hemmeligheten vår i en måneds tid, og skal få lov til å fortelle den.
De aller nærmeste er informert, men skal innen da bli informert om at det vet ikke ungene at de er.
Jeg har laget ( bestil på nettet) en slik t-skjorte. Står best brother i en kul logo framme, og alenebarn utgår 2015 bak
Ja, vett mange som bruker sånn body hvor det står "jeg skal bli storesøster/storebror", digger det!Jeg har laget ( bestil på nettet) en slik t-skjorte. Står best brother i en kul logo framme, og alenebarn utgår 2015 bak![]()
Koselig at de får si det da, og flinke unger som klarer å holde på den store hemmeligheten! Tipper de gleder seg veldig til å fortelle at de skal få seg en lillebror eller lillesøster!![]()
Jeg tenkte å fortelle det til familie og nære venner selv etter ul 11+2Vi skal nok også bare si det. Skal til legen på mandag, forhåpentligvis se liv på UL. Er da 10+4, så da blir det nok fortalt til barna, familie og nære venner. Offentligheten får vite det etter hvert![]()
Sånn der klær og sånn er ikke min greie, jeg er mer bare på SI DET