Oppfinnsom avsløring av graviditet?

Har hund, kunne ikke tenkt meg å finne på noe slikt.

Ungene mine skal få lov til å fortelle det tenker jeg, På St Hansaften, da har de holdt på hemmeligheten vår i en måneds tid, og skal få lov til å fortelle den.

De aller nærmeste er informert, men skal innen da bli informert om at det vet ikke ungene at de er.

Har hund, kunne ikke tenkt meg å finne på noe slikt.

Ungene mine skal få lov til å fortelle det tenker jeg, På St Hansaften, da har de holdt på hemmeligheten vår i en måneds tid, og skal få lov til å fortelle den.

De aller nærmeste er informert, men skal innen da bli informert om at det vet ikke ungene at de er.
Koselig at de får si det da, og flinke unger som klarer å holde på den store hemmeligheten! Tipper de gleder seg veldig til å fortelle at de skal få seg en lillebror eller lillesøster! :)

Koselig at de får si det da, og flinke unger som klarer å holde på den store hemmeligheten! Tipper de gleder seg veldig til å fortelle at de skal få seg en lillebror eller lillesøster! :)

Ja, jeg var usikker på om de ville klare det, men det har de faktisk klart godt så langt.
Så da synes jeg de fortjener å få fortelle det.

Sånn der klær og sånn er ikke min greie, jeg er mer bare på SI DET

Vi skal nok også bare si det. Skal til legen på mandag, forhåpentligvis se liv på UL. Er da 10+4, så da blir det nok fortalt til barna, familie og nære venner. Offentligheten får vite det etter hvert :-)

Vi skal nok også bare si det. Skal til legen på mandag, forhåpentligvis se liv på UL. Er da 10+4, så da blir det nok fortalt til barna, familie og nære venner. Offentligheten får vite det etter hvert :-)
Jeg tenkte å fortelle det til familie og nære venner selv etter ul 11+2 :)

Jeg lagde denne selv og tar den på datteren når der er noen her som skal få vite det. Desverre så skal vi fortelle det til foreldrene våre først og jeg sliter med å få faren min nedover hit. Hehe. Men men.

Vedlegg

• 1433617641249.jpg
    1433617641249.jpg
    40 KB · Visninger: 126
Mine skal også få si det, men altså SI det

Her kommer vi nok til å si det til storesøster, og så skal hun få si det til alle de andre i nær familie:)

Me har grubla lenge på korleis me ska få sagt da t familien. Forhåpentligvis e da ingen så rekne med at da kjeme ein t her, for skulle jo ikkje ha fleire.
Eg endte opp med å kjøpa nye smokka t minsten, ein da står "BIG Brother" på og ein så står "Storebror" på, så får me sjå kor lang tid da tar før dei ser da :P

Vi pakka inn (tidlig)UL-bildene å gav til den kommende mormor på bursdagen som en ekstragave, og sa:
"Denne gaven e det liiiitt lang leveringstid på, men den komme i slutten av desember/begynnelsen av januar, tippe vi... "
Heldigvis va kjæreste kjapp med mobilen, for det ble litt av videosnutt med ekte glede gitt ;)

Hadde store planer og tanker før jeg ble gravid, men når det er ekte, føler jeg at det blir kleint.. så vi sier det rett ut :) syns likevel det er kult når andre gjør litt ut av det!

Edit: min plan var forresten å lage Fortune cookies med nyheten inni.

Back
Topp