Oppfølgingssamtale

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Uff skal på slik samtale i morgen:/ med styrer assistent, styrer og nav..? Sist svangerskap da jeg hadde slik samtale vàr det kun meg og styrer.., noen som vet hva vi skal snakke om...?

Har fortsatt ikke blitt innkalt til et eneste møte og jeg har vært sjukemeldt siden i sommer i forskjellige %er.

Oi.. hvorfor så mange? =P Jeg var på slik samtale sist uke, men det var bare med styrer.. Om tre uker skal jeg på en ny samtale, og da skal vi sende inn papirer til nav ang. tilrettelegging og slik.. (eller rettere sagt at det ikke er så mye å få gjort =P )
Jeg snakker med styrer ratt flere ganger i uka, enten på mld, facebook eller i telefonen, så er liksom litt kunstig med slike samtaler =P Men man mæ vel da.. =P

Men er vel sikkert bare hvordan arbeidsplassen kan tilrettelegge for å ha deg i arbeid lengst mulig og få deg tilbake raskest mulig sikkert? Slik standargreier når man er sjukemeldt =P
(På en måte litt unødvendig når sykemeldingen er svangerskapsrelatert, for da skal det jo mye til at man kommer tilbake før ungen er ute.. og etter permisjonen kommer man jo tilbake uansett.. Men det er vel for å opprettholde kontkten eller noe?!?)

Har fortsatt ikke blitt innkalt til et eneste møte og jeg har vært sjukemeldt siden i sommer i forskjellige %er.
Oida.. trodde ikke det var lov jeg.. Hos oss er det påbudt! Arbeidsgiver får bot om hun ikke følger opp..
Lege også tror jeg.. Men de er kanskje bare ia regler?? Dere er ikke en ia-bedrift antar jeg?? =)

Ja var slik jeg forsto det hvertfall.. Synes også det var litt vel mangen:p

Dette er noe nytt a vettu. Jeg har aldri hatt samtaler i det hele tatt jeg. Men nå så er det slik at man skal ha samtale med sjefen og jordmor, og en anna samtale med sjefen og nav. Dette er fordi man må nå samarbeide med arbeidsplassen og Nav, for ellers så kan man miste penger man har krav på....var iallfall noe slikt som sto i et bre jeg fikk fra nav.

Jeg hadde kun med styrer, som sendte papir inn til nav.

Oida.. trodde ikke det var lov jeg.. Hos oss er det påbudt! Arbeidsgiver får bot om hun ikke følger opp..
Lege også tror jeg.. Men de er kanskje bare ia regler?? Dere er ikke en ia-bedrift antar jeg?? =)

Jepp,skal egentlig følges opp.. men mulig det er litt forskjellig praksis på de lokale nav-kontorene?

Jeg har IKKE lyst til å ha nav med på sånt møte :eek:
Sjefen min sa ikke noe om det da,så det virket ikke som det skulle være noen andre enn meg og henne..

Aner ikke hva de er jeg:p Vet de fikk bot fordi de ikke innkalte meg til den 6ukers samtalen eller hva det var. Men da var d jo bare meg og den sløve lederen min. Egentlig helt greit, liker ikke slike møter. Ser ikke poenget når legen har sagt at jeg ikke skal tilbake på jobb. :p

Aner ikke hva de er jeg:p Vet de fikk bot fordi de ikke innkalte meg til den 6ukers samtalen eller hva det var. Men da var d jo bare meg og den sløve lederen min. Egentlig helt greit, liker ikke slike møter. Ser ikke poenget når legen har sagt at jeg ikke skal tilbake på jobb. :p

Hmm.... da skal jobben min ha bot tror jeg..

De kommer til å snakke om det er mulighet for tilrettelegging, rett og slett :-) Har vært en gang i år, og skal snart igjen :-) Ikk e noe å grue seg for ;-)

De kommer til å snakke om det er mulighet for tilrettelegging, rett og slett :-) Har vært en gang i år, og skal snart igjen :-) Ikk e noe å grue seg for ;-)
Nej rekner ikke med det er noe å grue seg for.. Vi har jo prøvd at jeg er der litt men ble bare værre, kjenner bekkenet blir eødig vondt bare jeg henter ungene i bhg eller handler på butikken...

Nej rekner ikke med det er noe å grue seg for.. Vi har jo prøvd at jeg er der litt men ble bare værre, kjenner bekkenet blir eødig vondt bare jeg henter ungene i bhg eller handler på butikken...

Ja, blir de kranglete får du kreve liggende arbeid, en myk sofa/ seng/ lenestol og laptop å arbeide på :-p bekkenplager er ikke greit hvis du må gå/ stå mye, og ei jeg kjenner hadde vondt for å sitte rett opp og ned også. Du får liksom ikke utført "tilfredstillende" arbeid likevel. Hehe. vedkommende jeg kjenner ble nemlig grilla på en sånn oppfølgingssamtale siden hun "bare" hadde bekkenløsning (provoserende igrunn), håper din leder og representanten fra NAV har bedre forståelse

Noen som vet om man skal ha sånne møter om man er delvis sykemeldt også, eller gjelder det bare om man er 100% sykemeldt?

Back
Topp