Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oida.. trodde ikke det var lov jeg.. Hos oss er det påbudt! Arbeidsgiver får bot om hun ikke følger opp..Har fortsatt ikke blitt innkalt til et eneste møte og jeg har vært sjukemeldt siden i sommer i forskjellige %er.
Oida.. trodde ikke det var lov jeg.. Hos oss er det påbudt! Arbeidsgiver får bot om hun ikke følger opp..
Lege også tror jeg.. Men de er kanskje bare ia regler?? Dere er ikke en ia-bedrift antar jeg?? =)
Oida.. trodde ikke det var lov jeg.. Hos oss er det påbudt! Arbeidsgiver får bot om hun ikke følger opp..
Lege også tror jeg.. Men de er kanskje bare ia regler?? Dere er ikke en ia-bedrift antar jeg?? =)
Aner ikke hva de er jegVet de fikk bot fordi de ikke innkalte meg til den 6ukers samtalen eller hva det var. Men da var d jo bare meg og den sløve lederen min. Egentlig helt greit, liker ikke slike møter. Ser ikke poenget når legen har sagt at jeg ikke skal tilbake på jobb.
![]()
Det er mulig at det ikke gjelder alle bedrifter altså.. Jeg vet bare at det er slik hos oss..Hmm.... da skal jobben min ha bot tror jeg..
Det er mulig at det ikke gjelder alle bedrifter altså.. Jeg vet bare at det er slik hos oss..
Nej rekner ikke med det er noe å grue seg for.. Vi har jo prøvd at jeg er der litt men ble bare værre, kjenner bekkenet blir eødig vondt bare jeg henter ungene i bhg eller handler på butikken...De kommer til å snakke om det er mulighet for tilrettelegging, rett og slettHar vært en gang i år, og skal snart igjen
Ikk e noe å grue seg for ;-)
Vi er ia ja.. =)Er det ia bedrift?
Mener å ha lest det på nav sine sider skjønner du,men husker ikke om det gjelder alle eller kun ia. Men jobben min er ia da..
Nej rekner ikke med det er noe å grue seg for.. Vi har jo prøvd at jeg er der litt men ble bare værre, kjenner bekkenet blir eødig vondt bare jeg henter ungene i bhg eller handler på butikken...