Oppfølging ved tidligere MA?

trompeten

Andre møte med forumet
Er det noen som vet om man automatisk får mer oppfølging i neste svangerskap, om det forrige man hadde endte med MA?

Det har kun vært en gang, så er ikke habituell abort heller.

I utgangspunktet ikke.. Men kan godt hende du får, jeg får det !! Har hatt en MA og overlegen sa jeg kunne komme dit på tidlig ul neste gang jeg ble gravid..Så jeg sa det til legen og han sendte henvisning til sykehuset..:)

Frk.MammaMor skrev:
I utgangspunktet ikke.. Men kan godt hende du får, jeg får det !! Har hatt en MA og overlegen sa jeg kunne komme dit på tidlig ul neste gang jeg ble gravid..Så jeg sa det til legen og han sendte henvisning til sykehuset..:)

Okei, takk for svar 

Har ringt og bestilt første kontroll, og sa i fra om den tidligere MAen, og fikk time ca 6-6 uker på vei mot 10-12 uker som kontordamen sa var vanlig.

Får vel bare ta det derfra kanskje.

trompeten skrev:

Frk.MammaMor skrev:

Okei, takk for svar 

Har ringt og bestilt første kontroll, og sa i fra om den tidligere MAen, og fikk time ca 6-6 uker på vei mot 10-12 uker som kontordamen sa var vanlig.

Ja du kan få legen til å søke så blir det opp til sykehuset og avgjøre om du får komme.. Kommer litt ann på hvor du bor hvor mye kapasitet sykehuset har..Har hørt om de som har hatt flere SA og ikke fått noe også..

Frk.MammaMor skrev:

trompeten skrev:

Frk.MammaMor skrev:

Okei, takk for svar 

Ja du kan få legen til å søke så blir det opp til sykehuset og avgjøre om du får komme.. Kommer litt ann på hvor du bor hvor mye kapasitet sykehuset har..Har hørt om de som har hatt flere SA og ikke fått noe også..

Jeg får høre med henne. Vet at de har gynekologspesialist på legesenteret, men ikke sikkert det går å bare "svippe innom" der heller.

Er kjempeglad og kjempenervøs på samme tid. Vi gledet oss så veldig sist, og så ble alt bare revet vekk på ca 2 minutter i gynekologstolen.

Back
Topp