Så kjedelig, håper du hører noe fort! Bare å vente er så fælt!Har dessverre ikke hørt noe i dag, så kanskje i morgen...
Off eg kan ikke tenke meg kossen dere har hatt det, men på torsdag er det våres tur <3
Vi har snakket litt om det og senke kisten selv, men jeg vet ikke om jeg klarer det
Tror nesten jeg må se dagen ann, og om jeg klarer det gjør jeg det.
Hadde dere seremoni i kirken også?
Vi skal kun på kirkegården nemlig, valgte bort kirken.
Håper dagene dine fremover nå går lettere og at du kan prøve og se fremover og kanskje prøve på nytt når dette måtte passe deg <3 stooor klem <3
Jeg følte litt på det samme med senkingen men nå er jeg glad jeg gjorde det. Det gikk veldig fint sett bort fra en god del tårer. Du må nok bare kjenne det an på selve dagen
Nei, vi valgte samme som dere. Kun på kirkegården, men vi hadde med presten så det ble en seremoni der med nærmeste familie og min beste venninne. Det ble så fint! Verdens fineste lille grav. Nå venter vi på svar fra begravelsesbyrået ang. gravsteinen vi ønsker (den er fra annen plass). Så er den nok på plass innen 8 uker regner de med. Det er så mye å tenke på og ordne med. Og så sinnsykt dyrt det er med gravstein! Vi har heldigvis så fine besteforeldre at de spleiser på resterende for steinen etter NAV stønaden, noe jeg syntes er veldig fint gjort
Tusen takk! Jeg er så irritert for denne koniseringen jeg må gjennom, ellerså hadde vi prøvd igjen ganske raskt. Nå har vi forbud mot å prøve innen da, men de pusher på for å få den gjennomført i september. Så vi håper på en liten skatt i magen før jul