Oppe enda?

Alvepike

Elsker forumet
Hvor maange barn er oppe enda? Tulla her koooser seg fortsatt med snop og tegnefilm, om enn litt
blank i øynene[:D][;)]

Eldsta på 1,5 år ligger å drømmer søtt i senga si [:)]
Mens han minste på 2,5 uke er våken og skriker pga kolikk [:(]

Her har sønnen min nettopp sovnet på fanget til morfaren sin! [:)]

trollet la seg til vanlig tid - rundt seks. Tar det igjen neste år, da skjønner hun nok litt mer av alt sammen [:)]

Eldstejenta sover på sofaen, mellomste sitter i fanget til pappa`n sin og ser Jurrasic Park,
minsta sover i sengen sin.

Så her er ei oppe enda.. [:D]

ORIGINAL: suki

Ser ikke noe poeng egentlig å holde de oppe. Det får vi ta igjen når de blir eldre.

Er jo ikke snakk om å holde de opp da[;)]
Hun får valget, og siden humøret er på topp så ser jeg ingen fare i det, en gang i året[;)]

Simen la seg ved ni-tiden.

Sindre er våken enda ja, men begynner og bli litt utålmodig nå.. [8D] Og mammaen begynner og bli veeeeeeldig trøtt!! [:-] *gjesp*

ORIGINAL: Valpolicella

La seg til vanlig tid [:D]

De sover søtt begge to[:)]

elias sovnet i 8 tiden.
angelica e redd så hun sover her ved siden av meg i sofaen[:)]

Yngste jenten gikk nettopp å la seg da var hun godt fornøyd,elsdte jenten er våken ennå.

minien på 3 sovnet nå rettt før kl 22...sover som en stein

Begge ble lagt til kl 21, da hadde de vært oppe en time lengre enn normalt og var veldig klar for å sove.

her sovnet de rett før 22 så vi var e liten tur ut med de å skøytt opp noen rakketer med de

Minsten har har lagt seg for en stund siden men våkner innimellom pga bråket.
Hun eldste er fremdeles oppe da. Men hun er trøtt ligger og slapper av på sofaen[:)]

ORIGINAL: suki

Ser ikke noe poeng egentlig å holde de oppe. Det får vi ta igjen når de blir eldre.

De er litt for små til å være oppe helt til midnatt, og ser ikke helt poenget med å vekke dem.
De har maaange nyttårsaftener å glede seg til[:)]
Vi var ute og fyrte opp litt fyrverkeri i 19-tiden, de var storfornøyde[:)]

Back
Topp