oppdatring fra meg=)

mormarion

Gift med forumet
Hei jenter! Har ikke vært så avktiv som jeg pleier, nå når jeg har lagt inne. Har rett og slett ikke orket(og DA jeg jer søren meg dårlig da!!)

Operasjonen gikk fint, men det var mye mer som måtte gjøres, enn planlagt! Bl.a så var hele magen full i arrvev. Tarmene var GRODD fast i bukveggen, og tarmene gikk i sirkler noen steder, og lå i knekk andre steder, og et parti var det tarmslyng!
Så legen hadde nok å gjøre på iallefall, som han så fint sa det.

Han har heldigvis bare gått inn med 4 snitt, med kikkhull, så jeg skulle slippe de enorme smertene fra såret. I dag har jeg følt meg ganske bra!!! Har gått og vært oppe masse, men jeg klarer ikke å TISSE! Uansett hvor lenge, mye, hardt jeg prøver, så får jeg det ikke til! Har vært sånn siden operasjonen, og legene sier det vil gå seg til. Men når? er 8 dager siden nå, og jeg burde egentlig ha reist hjem i morgen!! Jaja, det går seg nok tiil etterhvert!!

Jeg har også rast ned i vekt. fra 58 kilo, til 53! Og det på under to uker. Nå prøver jeg så godt jeg kan og spise godt, og drikker masse næringsdrikker utenom. Liker meg IKKE så tynn!
Ellers savner jeg barna mine! Aurora er hos pappaen nå, og Simon og Kaj har vært oppe nesten hver dag=)

Håper det ordner seg for deg.

Du er så utrolig sterk, jeg ser virkelig opp til den styrken du har. [:)]

God bedring videre [:)] klem fra meg

ORIGINAL: BirgitteB

Signerer dette[:)]

Stor klem fra meg også[:)][:)]

godt du oppdaterer vennen [:)] det med å tisse vil gå seg til, tar bare litt tid. har nemlig operert på eggstokken og hatt det på akkurat samme måte [:)]

klem

ORIGINAL: BirgitteB

ORIGINAL: emilie og vesla

godt du oppdaterer vennen [:)] det med å tisse vil gå seg til, tar bare litt tid. har nemlig operert på eggstokken og hatt det på akkurat samme måte [:)]

klem

Det var "godt" å høre! Jeg har jo småpanikk her nå, når de spør om jeg vil prøve å sette kateter selv[&:] Neitakk sier jeg da, for jeg skal klare å tisse igjen[&o][:)]

Back
Topp