Masse lykke til imorgen med småen. Håper at alt er fint og det ikke var noe. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i morgen! Krysser fingrene for degDet har heldigvis stoppet opp, nå er det bare brunt! Håper det ikke blir mer.. Skal reise til legen i morgen uansett![]()

Har oppdatertHvordan går det? Når har du time? ♡
Har oppdatert![]()
Så glad jeg ble nå ♡Da har jeg vært hos legen og det var selvsagt for tidlig å se noe på UL siden jeg er bare 5+4, men han så at jeg var gravid i livmoren (sikkert en fostersekk da?) og at blødninger i starten trengte ikke å bety abort og det er var ganske vanlig. Tok hcgprøve og skal ta ny onsdag og er sykemeldt ut ukenBlør selvsagt litt igjen nå, men mistenker at det er pga innvendig UL, var bare brunt i dag tidlig og før jeg tok den så håper det stopper opp raskt. Mistenker selv at kanskje livmoren strakk seg såpass at jeg begynte å blø, siden det var så vondt. Han så forøvrig en stor cyste på ene eggstokken, mulig derfor det gjør litt ekstra vondt på ene siden. Nå har jeg jo pcos også, han fokuserte ikke så veldig på den cysten. Ellers sa han at vi måtte bare se det an, men jeg er litt mer positiv i dag. Jeg er gravid, i livmoren. Håper bare spiren holder seg der og vokser seg stor og sterk
Fikk også denne fine testen i dagHadde hcg på 508 forrige mandag
Vis vedlegget 143775