:-( Oppdatert :-)

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
I natt hadde jeg sterke smerter i livmoren og nå våknet jeg med blod i trusa :sad010det var bare bittelitt svakt på papiret og har ikke smerter nå, men kjennes ut som det kommer mer.. Mitt verste mareritt er å se blod nå, på legevakten her tror jeg ikke de får gjort noe.. Så jeg må vel bare se det an? :(Noen som har opplevd blødning og det har gått bra? :(

Åh nei :(
Blod er vel relativt vanlig, har ei venninne som blør hver gang livmoren strekker seg - men smerter er vel verre? Kan ikke så mye om det men krysser ALT jeg har for deg!

Oi! :( Krysser fingrene for deg!

Dersom det er lite blod og du ikke er i sterke smerter så er det fortsatt håp vil jeg tro. Krysser alt jeg har og krysse!

Hvor langt på vei er du? Jeg har blødd i begge svangerskapene det har gått bra i! Men har jo også blødd når det ikke har gått bra.. Men blod er IKKE ensbetydende med at det ikke går veien, det må du huske på! En god klem til deg! Slapp av og hvil deg! Krysser alt jeg har!

:( håper det ikke er noe farlig, er jo fler som blør gjennom svangerskapet.
Prøv og hvil og slapp av ♡♡

Hvor langt på vei er du? Jeg har blødd i begge svangerskapene det har gått bra i! Men har jo også blødd når det ikke har gått bra.. Men blod er IKKE ensbetydende med at det ikke går veien, det må du huske på! En god klem til deg! Slapp av og hvil deg! Krysser alt jeg har!
5+3 i dag.. Skal prøve å slappe av, men frykter det verste :( tusen takk <3

Så kjedelig! :( Min erfaring var at jeg fikk kjempesmerter i magen da jeg mistet i SA sist. Kunne ikke stå oppreist. Men da visste jeg det (inni meg) - og det kom en del blod, typ mer enn en vanlig mensen. Mistet på 5+3. Tror du bare må se det an, så får du stole på magefølelsen. Krysser fingrene for deg <3

Ånei :(
Jeg har hatt både små og store blødninger tidligere.
Blødde så mye en gang at jeg kunne ikke forstå at dette gikk bra, men det gjorde det :)

Hvordan er det med symptomene? Hadde ikke du mange?

Blod trenger ikke å være farlig, men skjønner godt at du er beskymret.

Ta det med ro, tar det seg ikke opp går det sikkert bra :)

Som flere over har sagt, blod trenger ikke være farlig! Men må alikavel si at jeg ikke liker :(
Krysser fingre for at det var en uskyldig blødning!

Ånei :(
Jeg har hatt både små og store blødninger tidligere.
Blødde så mye en gang at jeg kunne ikke forstå at dette gikk bra, men det gjorde det :)

Hvordan er det med symptomene? Hadde ikke du mange?

Blod trenger ikke å være farlig, men skjønner godt at du er beskymret.

Ta det med ro, tar det seg ikke opp går det sikkert bra :)
Godt å høre at det gikk bra hos deg:)
Jo, har mange symptomer og ingen har avtatt.. Tok en ebaytest der teststreken var sterkere en kontrollstreken også.. Men har blitt litt mer blod og det murrrer som ved mens.. Skal ta det helt med ro i dag og håpe på det beste, men er helt oppløst i tåren :(

Jeg har også blødd i begge svangerskap. Og begge gangene gikk det kjempebra. Men jeg ble henvist til tidlig UL begge gangene for å få sjekket.

Uff.. det er utrolig kjedelig når man sitter med den følelsen der. Jeg hadde blødninger i starten med begge mine svangerskap og med siste mann hadde jeg en del smerter også. Alt gikk bra og jeg håper det blir ditt tilfelle og. Sender varme tanker og krysser fingrene for deg <3

Back
Topp