*oppdatert*

Mjølkesjokolade

Gift med forumet
Gutten min på snart 5år, klager over at han har vondt i magen og vondt når han tisser.. I tillegg har han nesten 40 i feber.. Han vil ikke ha noe mat, bare drikke..

Jeg tenker at det muligens kan vere urinveisinfeksjon? Men burde han ikke tisse "mer" da?
What to do? *føler seg dum*
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har ringt legevakten.. Skal inn med han klokken 19. De mistenkte urinveisinfeksjons de også, så fikk beskjed om å ta med en urinprøve.
Krysser for at det ikke er noe værre enn det.. Får vondt i mammahjertet når de er syke.. :/

Ta han med på legevakta :)

Ring legevakten!

Har ringt legevakten.. :)
Skal inn med han klokken 19. De mistenkte urinveisinfeksjons de også, så fikk beskjed om å ta med en urinprøve.
Krysser for at det ikke er noe værre enn det.. Får vondt i mammahjertet når de er syke.. :/

Godt dere får komme til å få sjekket det. Høres veldig ut som UVI så krysser fingre for at det "bare" er det.
God bedring til gutten din.

For meg høres det ut som at UVI-en har gått opp i nyrene(nyrebekkenbetennelse), siden han klager på vond mage, har høy temp og smerter ved vannlating.

Uansett så ønskes det go bedring :)

Back
Topp