...Oppdatert

klem!!!!

Skjønner det er tøft..
krysser alt for at dette skal gå bra...

Jeg har vært i en lignende situasjon, bare at det var meg som legene gav opp....
men jeg klarte meg igjennom det...
og jeg håper svigerfaren din gjør det å!!

Huff da, vennen[:(]
Krysser fingrene for at han klarer seg[&o]

Og en stoor klem til deg <3

Så trist å lese[:(]
Sender deg en stor klem

Håper virkelig svigerfaren din kommer seg i gjennom dette!!!
Skal krysse fingrene for dere!

Huff, det er så tøft når det står på. Sender en stor klem. Dere får ta godt vare på hverandre og så håper jeg at han klarer seg gjennom dette også.

uff så trist å lese[:(]

kjenner ikke deg, men sender deg likevell en stoor go klem <3<3

uff trist å lese... sender deg en god klem oh håper virkelig han klarer seg... så absolutt ingen alder å forlate denna verden på...

ORIGINAL: Vildet

Huff, det er så tøft når det står på. Sender en stor klem. Dere får ta godt vare på hverandre og så håper jeg at han klarer seg gjennom dette også.

sign

Uff nei vennen[:(]
Og så optimistiske som vi var i sommer.
Dette er fryktelig trist å lese, jeg vet hva han betyr for deg.
Håper det går bra med S.Å også, han er jo i ferd med å miste pappan sin[:(]
Krysser fingrene, men etter en sånn sykehistorie er det nesten like godt å kunne få slippe.
Håper det ikek blir tungt og vondt for han på slutten, men at han får en rolig innsovning.

Sender dere alle en kjempestor klem.
Hils så masse fra meg!

uff..Etter som jeg har lært meg og kjenne deg,så er din svigerfamilie veldig sentral og viktig for dere,så jeg kan godt skjønne at dette må være helt grusomt..

Det er noe med det og miste de en er glad i på en så meningsløs måte,det er så urettferdig!Det er aldri noe kjekt og miste de en er glad i,men så brått og brutalt,jeg klarer ikke og se noen mening med det..

Jeg skal krysse alt jeg kan for at de på et mirakuløst måte skjer endringer,stor stor klem!!

ORIGINAL: plutt

uff trist å lese... sender deg en god klem oh håper virkelig han klarer seg... så absolutt ingen alder å forlate denna verden på...

[:(]

Huff så utrolig trist![:(]
Sender dere mange klemmer og gode tanker!

TUSEN takk jenter.
Det gikk desverre ikke riktig vei for han.
Han sovnet inn, og gjorde alt han kunne for og overlieve, men det gikk desverre ikke slik . [:(]

Kondolerer så mye og en stor klem til dere alle

Så trist å lese[:(]
Kondolerer så mye[:(]
Sender en stor klem til dere alle sammen, ta vare på hverandre i den tøffe tiden

Kondolerer.

Så kjempetrist.. Kondolerer så masse. Håper dere kan finne trøst i hverandre, og gode minner slik at tiden framover kanskje blir litt lettere..

Mange klemmer..

Sender deg en klem jenta mi! var så ufattelig vondt å se dere i dag... tenner så klart et lys for han i kveld, gusjelov har han det bedre der han er nå... ta vare på hverandre..

Back
Topp