*Oppdatert* Stvg+omegn - nytt kveldstreff uten minier? Tors 18.03

Jeg kommer aller mest sannsynlig...

Mannen kan ikke reise bort før på fredag, men jeg hopper på et tog på torsdagen tror jeg [:)]
GLEDER MEG til å treffe dere!

hurra hurra! :):)
ORIGINAL: Kaizer

Jeg kommer aller mest sannsynlig...

Mannen kan ikke reise bort før på fredag, men jeg hopper på et tog på torsdagen tror jeg [:)]
GLEDER MEG til å treffe dere!

Wuhuu, gleder meg[:D] (og oppdatert litt i hovedinnelegget). Kaizer; du står påmeldt så du må nok komme[;)]

Oi, jeg kommer ikke [:(]
Mamma og co reiser bort, så da har jeg ingen som "kan" passe guttene... Så da blir vi hjemme den helga

neeeeeeei,dumme foreldre!!! hehe,ja,ja,neste gang du kommer her blir det cosmo og champis!

Det blir det vel strengt tatt i Oslo også [8D]

jess,men ka nde bli for my champis???

Nei æ du gal! [:D]

Eg kan ikkje denne gangen heller =(
Prøve igjen neste gang [:)]

jeg kan jeg kan!! [:D][:D][:D]
mannen er tydeligvis funnet seg selv igjen (eller så har han dårlig samvittighet for noe [8|]) så han skal ta seg av alle tre barna på torsdag. Hurra, hurra, hurra!

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lehne

jeg kan jeg kan!! [:D][:D][:D]
mannen er tydeligvis funnet seg selv igjen (eller så har han dårlig samvittighet for noe [8|]) så han skal ta seg av alle tre barna på torsdag. Hurra, hurra, hurra!

[:D][:D][:D]

Så bra. Da fjerner jeg spørsmålstegnet bak deg[:D]

dyyyyyyyytt

Så jæææævli typisk!!!! Hadde virkelig sett frem til en tur ut, spise mat, skravle ogkose meg, uten mini på slep. Ikke ofte jeg fårsjansen, MEN, nåkan jeg ikke likevel... Som dere fleste vet, sto jo mannen uten jobb, han har enda ikke fått penger fra nav. Har ikke råd til å sette mat påbordet hjemme og ute på det 3sifra tallet jeg har påkontoen[:(] blir seriøst deprimert snart

ORIGINAL: UneMi

Så jæææævli typisk!!!! Hadde virkelig sett frem til en tur ut, spise mat, skravle ogkose meg, uten mini på slep. Ikke ofte jeg fårsjansen, MEN, nåkan jeg ikke likevel... Som dere fleste vet, sto jo mannen uten jobb, han har enda ikke fått penger fra nav. Har ikke råd til å sette mat påbordet hjemme og ute på det 3sifra tallet jeg har påkontoen[:(] blir seriøst deprimert snart

Off, så dumt. Håper ting fikser seg for dere nå![:)]

Back
Topp