*Oppdatert* Stvg+omegn - nytt kveldstreff uten minier? Tors 18.03

Hønepøne+2

Gift med forumet
Torsdag blir det treff på Charles og de i Sandes, kl 19.00[:)]

De som kommer er:
Meg
ohBaby
juligullet09
julidavid09
UneMi
Lui
*snulle*
plotti
Lehne

Noen flere??[:)]

-----------------------------------------------------------------------------------------

Noen som er intressert i ett nytt kveldstreff? Noe alla det på ostehuset men kan jo selvfølgelig ta det ett annet sted denne gangen. En kveld i neste uke kanskje[:)] Hvilke dager passer?

Ja, d hørtes Kos ud!! Ska me ta sandnes denne gang? Tenkte d va midt mellom for de så bor i Stavanger og Bryne:)

ORIGINAL: *Maiken*

Ja, d hørtes Kos ud!! Ska me ta sandnes denne gang? Tenkte d va midt mellom for de så bor i Stavanger og Bryne:)

Det kan vi godt. Tror ikke jeg har spist i sandnes. Eller kanskje på dolly[;)]

det blir jeg med på vet du!!!

charles og de & sandnes brygge har allefall begge god mat!!!! elelr er jeg null kjent. eller jo,vert på nb sørensen og gamla verket og,me ndet er kanskje litt mere fin middag?

Charles og de, alle tiders og big horn er de eg kjenne te.Ellers er jo dolly me vågen koselig og uformelt:)

det hadde vært koselig. kan gjerne være med på pizza og jeg.. ;) pizza og øl...hehe... [:D][:D][:D]
aner ikke hvor noen deler er, så må ha veibeskrivelse når vi har bestemt sted.

mmmm...ja,big horn!!! men er vel mer ala ostehuset mat folk vil ha,så da utgår nok det? jeg er allefall ikke noe pizzamenneske,hehe,må bare være ærlig,så det spiser ikke jeg,men de har kanskje andre ting på dolly??

Charles og de, alle tiders og big horn er de eg kjenne te.Ellers er jo dolly me vågen koselig og uformelt:)

oki,hehe,men går kanskje å ta et a de andre stedene,om det ikke blir meg mot alle,da føyer jeg meg. ;)
ORIGINAL: julidavid09

di har andre ting og på dolly ja.. 

Koseligt :) ja eg e me eg :)

Hvis det blir treff neste torsdag, fredag eller lørdag kan det være jeg blir med [:)] Sitter å tenker på å reise hjemover en tur [:D]

jaaaaaaa! god plan!! stemmer for neste torsdag jeg da!! :):):):):):)
ORIGINAL: Kaizer

Hvis det blir treff neste torsdag, fredag eller lørdag kan det være jeg blir med [:)] Sitter å tenker på å reise hjemover en tur [:D]

Det hadde vært koselig[:)] Kan alle de kveldene jeg. Og er med på alle stedene så lenge det finnes noe glutenfritt. Men tror ikke det er noe problem mer[:)]

ORIGINAL: Hønepøne09

Det hadde vært koselig[:)] Kan alle de kveldene jeg. Og er med på alle stedene så lenge det finnes noe glutenfritt. Men tror ikke det er noe problem mer[:)]

Ja, jeg er med overalt jeg... [:D] Spiser det meste [8D]

Jeg er med på torsdagen jeg. gjør ingenting om det ikke blir dollys[8D]

ORIGINAL: ohBaby!

mmmm...ja,big horn!!! men er vel mer ala ostehuset mat folk vil ha,så da utgår nok det? jeg er allefall ikke noe pizzamenneske,hehe,må bare være ærlig,så det spiser ikke jeg,men de har kanskje andre ting på dolly??

Trenger ikke å ver ostehuset mat, bare sånn så det treffet var[;)] Mat og snakkings[:D]

neida,ikke det jeg mente,bare at det skulle være litt samme standard,ikke 3 retters og vin liksom. :) og på sånne steder som charles og de,kan man velge alt fra sanwich,til burger til fin middag om man vil .:)
ORIGINAL: Hønepøne09

ORIGINAL: ohBaby!

Trenger ikke å ver ostehuset mat, bare sånn så det treffet var[;)] Mat og snakkings[:D]

Back
Topp