*OPPDATERT* mulig exu - Kraftig fersk blødning 4+4

Så vondt og kjedelig, klemmer sendes din vei:Heartbigred
 
Så grusomt!! Men godt du får hjelp, det der kan jo vera veldig farleg... Sender varme tankar. :Heartbigred
 
Neimen, er det mulig? Så uheldig og urettferdig :(
Fjernet du egglederen forrige gang eller sitter spiren i samme?
 
Neimen, er det mulig? Så uheldig og urettferdig :(
Fjernet du egglederen forrige gang eller sitter spiren i samme?

Fjernet egglederen på venstre side sist gang, nå mistenker de høyre eggleder eller mellom høyre eggstokk og eggleder..
 
Huff.. hvordan går det med deg? Har de funnet ut av noe? Sender deg en god klem:happy:
 
De kan ikke si sikkert om det er en graviditet utenfor livmoren eller en slowstarter, så de avventer situasjonen til uken. Unødvendig å gi medisiner for å fjerne noe om det skulle vise seg å faktisk sitte på riktig plass, selv om jeg har mine tvil. Men viktig å være 100% på den sikre siden
 
De kan ikke si sikkert om det er en graviditet utenfor livmoren eller en slowstarter, så de avventer situasjonen til uken. Unødvendig å gi medisiner for å fjerne noe om det skulle vise seg å faktisk sitte på riktig plass, selv om jeg har mine tvil. Men viktig å være 100% på den sikre siden

Krysser så fingrene for deg ❤️ sender deg mange gode tanker uansett utfall, ikke noe gøy å stå i den uvissheten ❤️
 
De kan ikke si sikkert om det er en graviditet utenfor livmoren eller en slowstarter, så de avventer situasjonen til uken. Unødvendig å gi medisiner for å fjerne noe om det skulle vise seg å faktisk sitte på riktig plass, selv om jeg har mine tvil. Men viktig å være 100% på den sikre siden
Håper det er en slow starter ❤️
 
De kan ikke si sikkert om det er en graviditet utenfor livmoren eller en slowstarter, så de avventer situasjonen til uken. Unødvendig å gi medisiner for å fjerne noe om det skulle vise seg å faktisk sitte på riktig plass, selv om jeg har mine tvil. Men viktig å være 100% på den sikre siden
Uff god klem! Håper den sitter på riktig plass.
 
Hadde exu i desember, var ikke noe kjekt. Fikk cellegift på julaften så ble ikke en slik jul jeg så for meg. Hos meg økte det hele veien, sank aldri før en stund etter cellegiften. Var ikke noe kjekt å ha det. Vondt før cellegift, dag 2 etter cellegift trodde jeg at jeg skulle dø av smerter. Ble sendt i hui og hast på sykehuset og påførte min 9 år gamle sønn store traumer. Helt forferdelig
 
Hadde exu i desember, var ikke noe kjekt. Fikk cellegift på julaften så ble ikke en slik jul jeg så for meg. Hos meg økte det hele veien, sank aldri før en stund etter cellegiften. Var ikke noe kjekt å ha det. Vondt før cellegift, dag 2 etter cellegift trodde jeg at jeg skulle dø av smerter. Ble sendt i hui og hast på sykehuset og påførte min 9 år gamle sønn store traumer. Helt forferdelig

Huff, det hørtes ikke noe godt ut. Hatt exu før selv men endte med operasjon
 
Back
Topp