Oppdatert hjemmeside

skytte76

Gift med forumet
Skulle egentlig vært oppdatert for en stund siden, men nå er det ihvertfall noe mere der annet enn bare ett bilde[:D] adressen er: www.vestveit.com for de som vil ta en titt[:D] Siden er ganske ny og vi driver og prøver oss litt frem, så alt er ikke på plass enda. Si gjerne ifra om det er noe dere savner på siden eller kom med tips til forbedring. Første gangen vi gjør dette, men det er veldig artig[:D]

Kjempefin side, morro å se på sånn[:)]
Så skjønne alle barna dine[:)]

Kjempekoselig! Så fint at du vil dele det med oss da [:)] Alltid like gøy å se hvem som skjuler seg bak "nickene" her.. [;)]

kjempe artig og se hjemmesiden deres. du skrev at hun kom 3 uker før tiden for mor var utålmodig,hva gjore du[8|]

ORIGINAL: lenemoren

kjempe artig og se hjemmesiden deres. du skrev at hun kom 3 uker før tiden for mor var utålmodig,hva gjore du[8|]

Gjorde ikke annet enn å løpe ut og inn av føden i litt over en uke med rier. Litt slitsomt kan du si[&o] Siste gangen vi var inne før hun kom, lå jeg på sykehuset i over 30 timer uten søvn med rier og så vondt at jeg holdt på å gå i veggen. Da jeg kom inn ett døgn etter det igjen tok de vannet mitt for at jeg skulle få slippe noe mer (skulle egentlig vært gjort på nyttårsaften så jeg ba intenst om det). Hang jo ikke sammen til slutt[&o] Så jeg gjorde ikke så mye selv.......

Kjempe fin side og vanvittig nydelige barn du har![:)]
Sitter å ler litt av teksten til bildet av "Farmor" som fikk telefon på grand canaria...
morsomt[:D]

Kjempe fine hjemme side dere har.
Nydlige alle barna var og flotte du var når du gifta deg [:D]
Skulle hatt gjestebok på siden deres [;)]

ORIGINAL: skytte76

ORIGINAL: lenemoren

Gjorde ikke annet enn å løpe ut og inn av føden i litt over en uke med rier. Litt slitsomt kan du si[&o] Siste gangen vi var inne før hun kom, lå jeg på sykehuset i over 30 timer uten søvn med rier og så vondt at jeg holdt på å gå i veggen. Da jeg kom inn ett døgn etter det igjen tok de vannet mitt for at jeg skulle få slippe noe mer (skulle egentlig vært gjort på nyttårsaften så jeg ba intenst om det). Hang jo ikke sammen til slutt[&o] Så jeg gjorde ikke så mye selv.......

ja det var nok slitsomt,var noe lignende med førstemann her. ikke bare bare når de har bestemt seg for og komme.

Back
Topp