Oppdatert etter UL

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
For en fantastisk dame på ultralydklinikken i Bergen! Vi fikk se en sprell levende baby. Beveget seg masse :) hun gikk gjennom alt fra topp til tå og alt så bra ut. Målte 3 ganger (5,26 cm) og kom frem til at jeg er 11+5 og termin 5. Juli. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal forholde meg til lengre... Hun sa også at de på OUL gikk ut i fra tidlig UL terminen. Morkaken ligger mot ryggen denne gang, så jeg er super spent på hvor tidlig jeg kommer til å kjenne spark ;)
Nå senker jeg skuldrene og nyter dette svangerskapet. Livet et herlig ;)
ImageUploadedByBV Forum1418831352.066846.jpg

for et herlig bilde! en mini baby :) nå får du kose deg resten av svangerskapet :)

Gratulerer! Jeg var også på UL i dag. Lille var 5.4 cm, regnet til 12+0 og fikk også termin 5. juli... ikke lett å skjønne seg på..

Gratulerer! Jeg var også på UL i dag. Lille var 5.4 cm, regnet til 12+0 og fikk også termin 5. juli... ikke lett å skjønne seg på..
Hva var din mens termin da?

Åh så herlig. Hadde det ikke vært for at gutter og jenter er ganske like nedentil på det stadiet, så hadde jeg sett en guttetiss her :-P

Fantastisk!! Hun ultralyd-damen er bare helt magisk <3
Så fine bilder :)

Hva var din mens termin da?
26.6 ifølge legen. Men jeg har aldri hatt 28 dagers syklus som det der legehjulet har. Tror det stemmer med UL. Mulig jeg er noen dager lenger, fordi 1 mm feil var visst 2 dager feil i følge jm. Og lille i magen lå litt bøyd, så var vanskelig å måle :)

For en fantastisk dame på ultralydklinikken i Bergen! Vi fikk se en sprell levende baby. Beveget seg masse :) hun gikk gjennom alt fra topp til tå og alt så bra ut. Målte 3 ganger (5,26 cm) og kom frem til at jeg er 11+5 og termin 5. Juli. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal forholde meg til lengre... Hun sa også at de på OUL gikk ut i fra tidlig UL terminen. Morkaken ligger mot ryggen denne gang, så jeg er super spent på hvor tidlig jeg kommer til å kjenne spark ;)
Nå senker jeg skuldrene og nyter dette svangerskapet. Livet et herlig ;)
Vis vedlegget 94512
Så fantastisk bilde!
Nå er jeg enda mer spent på når jeg skal dit!!! Husker du hvem du hadde? Jeg skal til en med utenlandsk navn syns jeg å huske :)

Så fantastisk bilde!
Nå er jeg enda mer spent på når jeg skal dit!!! Husker du hvem du hadde? Jeg skal til en med utenlandsk navn syns jeg å huske :)
Er bare en som er der :) hun har det alene ;) gled deg!!!

Så herlig baby :D

Hun er super hyggelig hun damen :-) var der tre ganger når jeg var gravid pga morkaken låg mot magen å hun var snudd så da fikk vi komme tilbake for nye bilder å skjekk :-) :-)

Back
Topp