*oppdatert* Dommedag - UL kl 14.00!! *oppdatert*

Dette var veldig trist å lese. Håper du har flere rundt deg som kan støtte deg nå. Og husk: Det er lov å sørge og bruke den tiden det tar. Det var det beste rådet jeg fikk da jeg hadde mistet...

Stor trøsteklem fra meg.

ånei[:(], det var trist å høre[:(]
håper du har noen rundt deg nå da, så du slipper å sitte alene med alle følelsene du har.
håper dere snart blir gravide igjen å at den sitter i 9 mnd.
masse masse lykke til videre, også sender jeg en stor trøsteklem til deg

Det var utrolig trist åhøre[:(] Krysser fingrene for at spiren sitter som den skal neste gang og at du blir gravid fort igjen

Uff da, nå ble jeg lei meg. vet hva du går igjennom vært der selv flere ganger. håper det snart kommer en ny spire og fester seg hos deg vennen.
Neste gang du blir gravid så spør om du kan få Crinone siden du har mistet flere ganger. da får du antageligvis tettere oppfølgning og.
Gir deg en stor trøste klem, så må du og mannen ta godt vare på hverandre i denne tøffe perioden.

ORIGINAL: Bina

Uff da, nå ble jeg lei meg. vet hva du går igjennom vært der selv flere ganger. håper det snart kommer en ny spire og fester seg hos deg vennen.
Neste gang du blir gravid så spør om du kan få Crinone siden du har mistet flere ganger. da får du antageligvis tettere oppfølgning og.
Gir deg en stor trøste klem, så må du og mannen ta godt vare på hverandre i denne tøffe perioden.

gjør som Bina sier du:) masse masse lykke til videre med alt.

Tusen takk jenter!!

Har min kjære her, og også mine foreldre ved siden av.. og bror og svigerinne..[8D]

Har allerede bestilt time hos legen, og skal nevne dette med Crinone? hva nå enn det er.. Eller noe annet lurt som kan lime fast arvingen.. Også spørre om å ta noen blodprøver nå i tilfelle rottefelle noe skulle være galt med oss her..

Uff, håper du kommer deg fort inn på et annet terminforum[:)]

fryktelig trist [:(]

Huff så fryktelig trist. Vet hva du gjennomgår, er helt forferdelig.
Jeg har gått til homeopat og akkupunktør, og det har virket som det går greit denne gang (bank i bordet)
Jeg tenkte jeg skulle prøve alt for at det sko sitte.

Ønsker deg lykke til videre og håper en liten spire sitter snart.[:)]

Det var fryktelig trist å høre![:(][:(][:(] Håper dere får den hjelpen dere trenger, og at det snart sitter en ny spire. Sender gode tanker og trøsteklemmer din vei.

sender over mange klemmer og tenker på dg snuppa vår
livet e urettferdi altså
håper virkeli at med tid og stunder e dere klare igjen for å sette igang igjen
sender mange tenkerpådeg klemmer

Å nei, så trist [:(][:(] Føler med dere! 

Huff, nei og nei så trist[:(][:(]
Sender over et stort lass med trøsteklemmer til deg!!

Ønsker deg masse lykke til videre og håper neste spire holder seg fast hele veien![:)]

Ånei ånei!!!![:(]

Sender over mange klemmer til deg og din mann!! Håper dere klarer å se fremover og at dere snart sitter med spire i magen igjen!! [:(]

Back
Topp