*oppdatert* Dommedag - UL kl 14.00!! *oppdatert*

MrsQuattro

Glad i forumet
Idag får vi vite om det er liv i arvingen eller ikke.. Så hvis noen har kontakter med høyere makter, så hadde jeg satt pris på om noen kontaktet vedkommende for å gjøre slik at alt er i orden med arvingen vår...

Jeg er så nervøs at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...

Blødningene har gitt seg, litt lysebrunt/rødt som kommer innimellom.. smertene har gitt seg.. *bank i bordet* Vi så fosteret var der når de værste smertene stod på, og etter at de værste klumpene kom ut.. Så har smertene og blødningene dabbet av.. Så arvingen kan ikke ha kommet ut mener jeg...

Uansett, setter pris på om høyere makter kan kontaktes, og at det som krysses kan krysses..

Et lite håp om at det er en god dag: Min kjære mistet en greie til tlf sin igår, den var og ble borte.. idet han syklet til jobb idag, så fant han den igjen, midt i rundkjøringa..! Så hvis dagen fortsetter like positivt, så er jo det strålende...!

Tilbake.. beklager sent oppdatering, men var innom å hentet sykkelen min og henta pizza på peppes..Tar en time fra sykehuset og hjem..

Men den er død og borte desverre.. Var ingen ting i livmoren.. Helt tomt..
Hvordan det er mulig vet jeg ikke, da det knapt har kommet ut klumper etter sist UL..og da var det et foster der..

Legen var veldig flink og sa at det kan være at det ikke var liv der sist gang, men at det var mitt blod/puls de så slo..
Hun sa at det kan være lurt å vente en mens eller 3 for å nullstille hele kroppen, men ikke farlig om det skjer med engang..
Jeg vil prøve med engang, skjer det ikke noe enda, så er ikke kroppen klar.. Tok urinprøve, og hadde fremdeles HcG i kroppen..

Har allerede bestilt time hos legen i neste uke, høre om det er noe medisin eller noe annet en kan gjøre/ta for at neste evt sitter som den skal..

Har jo vært innstilt på dette, så humøret er greit, gråt endel i bilen, og når jeg snakker om det til noen..
Er heldigvis helt ferdig blødd, og det er jo greit, så slipper det å vare så lenge som sist!!

Var vel en mening med dette, fosteret var vel ikke levedyktig mest sannsynlig..

Så da takker jeg pent for meg, og ønsker alle masse lykke til!

Jeg skal krysse alt jeg har og krysse for at alt står bra til med den lille huleboern din[:)] 

ORIGINAL: Someeone

Jeg skal krysse alt jeg har og krysse for at alt står bra til med den lille huleboern din[:)] 

[:)]

skal krysse alt jeg har, masse lykke til[:)]

Skal krysse alt jeg har for deg ;) [:D]

Lykke, lykke, lykke til!!!
krysser alt eg har![:D]

Jeg krysser det som krysses kan, og sender gode tanker oppover.

Krysser fingrene! lykke til! [:)]

Skal sende en tanke til Han der oppe for deg[:)]

masse mass lykke til[:)][:)] skal krysse alt jeg har.

*krysser fingrer og tær*[:)][:)]

ORIGINAL: Sprettmusa

*krysser fingrer og tær*[:)][:)]

Og er dønn nysgjerrig på hvordan det gikk..(noe jeg tror er kjempe bra...)

me too,fortell[:D] KRYSSER FINGRE OG TÆR

*krysser* ;) Lykke til!

Oioioi!!! Håper i det lengste at arvingen er hjertelig til stede og ved godt mot i magen din!

Venter i spenning på oppdatering!

Krysser virkelig fingre og tær, håper dette går veien!!

Jeg krysser alt jeg kan:)

ORIGINAL: Anne L

Håper det gikk bra!!!!!!!!!! Venter spent på oppdatering

Sign[:)]

ORIGINAL: MyOwn

Oioioi!!! Håper i det lengste at arvingen er hjertelig til stede og ved godt mot i magen din!

Venter i spenning på oppdatering!

Oppdatering i første innlegg...

Back
Topp