Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da bør du kontakte kommuneoverlege eller noen andre som sitter høyere oppe i systemet for dette skal være likt for alle. Hadde aldri godtatt å betale noe jeg vet skal være gratis.Ja, sånn skal det være men dessverre er det ikke sånn i praksis alle steder. Merkelig at de kommer unna med det, men et svangerskap er vel ikke langt nok til at noen rekker å komme gjennom med en ev klage...
Jeg hadde ikke latt de komme unna med det. Hadde kontaktet dem direkte og vist til helsedirektoratet sine nettsider. Nekter de hadde jeg klage til kommuneoverlegen. Tull og tøys at noen skal drive sånn, det er ikke greit.Ja, sånn skal det være men dessverre er det ikke sånn i praksis alle steder. Merkelig at de kommer unna med det, men et svangerskap er vel ikke langt nok til at noen rekker å komme gjennom med en ev klage...
Jeg skal kontakte dem ang betalingen i tilfelle det er en misforståelse. Men jeg spurte jo mens jeg var der..,Jeg hadde ikke latt de komme unna med det. Hadde kontaktet dem direkte og vist til helsedirektoratet sine nettsider. Nekter de hadde jeg klage til kommuneoverlegen. Tull og tøys at noen skal drive sånn, det er ikke greit.
Er du sikker på at det ikke er en misforståelse? Jeg fikk regning fra legen etter første time jeg hadde det som gravid. Kontaktet dem angående dette, og det var en feil så den ble slettet med en gang.
Da må det vel være en feil? Man skal jo ikke måtte betale for den, er jo en svangerskapskontroll
Har et spørsmål om oul.
Må dere betale for den?
Noen steder må man betale både for blodprøver og oul. Vet de kan ta betalt for utstyr, men ikke selve prøvene/us?
Det er merkelig at det ikke er likt overalt
Hvordan har det gått med dere som har vært på oul i dag? [emoji4]
Hvordan har det gått med dere som har vært på oul i dag? [emoji4]
Jeg var i dag, alt var fint! Morkaken som har ligget inntil livmorhalsen hadde flyttet seg [emoji1360] ble samme termin som vi fikk på ul i uke 12, 2juli og det er ingen tvil om at det er jente sa legen [emoji171]
Jeg har også vært på OUL i dag [emoji4]. Alt vel med jenta vår. Morkaka har trukket seg fint oppover, og karakteriseres nå som placenta previa marginalis. Kun inntil mormunnen, ikke lenger dekkende over! [emoji106][emoji4] Ny kontroll uke 32 på grunn av dette. Fikk termin 7/7.
Så flott at dere hadde så gode opplevelser! [emoji4] Og at dere som hadde morkaka foran åpningen fikk gode nyheter om at den var flyttet seg [emoji4]Det gikk kjempefint den lille var sjenert, men etter hvert kunne jm uten tvil so at det er en gutt [emoji173]️
Termin 5.7, så rykket en dag tilbake
Men hun sa den lå litt rart til, så gamle termin på 4.7 var nesten like sannsynlig
Det gikk kjempefint den lille var sjenert, men etter hvert kunne jm uten tvil so at det er en gutt
Termin 5.7, så rykket en dag tilbake
Men hun sa den lå litt rart til, så gamle termin på 4.7 var nesten like sannsynlig