Ferdig på overtidskontroll endelig! Ikke en bra kontroll! [emoji31] obs langt innlegg!
Hadde time klokken 10. Satt på venterommet til klokken 11, da ringte sambo fra jobb å spurte hvordan det hadde gått. Ventetiden hadde vært grusom, det var SÅ varmt og jeg trodde jeg skulle krepere, samt begynte å føle meg ganske glemt så når jeg måtte fortelle han at jeg ikke var kommet inn enda begynte jeg å grine[emoji85].. ventet litt til, gikk så på do, satt meg å ventet i gangen på avdelingen, og hørte til slutt noen inne på pauserommet så jeg gikk dit å spurte om det var travelt i dag siden jeg fortsatt ikke var blitt kalt inn 1 1/2 time etter oppmøte.. viste seg å være den sure jordmora jeg snakket med på tlf på torsdag som var på jobb, uææ.. Nei når det var helg så hentet de ikke pasienter på venterommet sa hun.. det går vel ann å ta en titt på venterommet når pasienten din ikke dukker opp?? [emoji15] jeg ble endelig satt med ctg en liten stund før jeg ble satt til å vente på legen. Ble konstatert lite fostervann på ultralyden legen tok. Hun strippet meg, noe jeg tviler på har hatt effekt, da hun bare rotet litt rundt uten å vite helt hva hun gjor virket det som, kjenner absolutt ingenting! Sist når jordmor gjor det kjente jeg det røsket godt i hele området[emoji23] og det murret i mange mange timer etterpå. I tillegg sa hun at det virket ganske umodent, i motsetning til jordmor som sa jeg var ganske moden for 2 uker siden.. hun ringte overlegen for å finne ut om jeg skulle settes i gang pga lite fostervann men pga alt annet så fint ut ble det bestemt at det ikke var nødvendig og jeg har fått beskjed om å møte på sykehuset på torsdag klokken 9 for i igangsetting.