Oppdateringer....

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Nå har jeg faktisk begynt å blø, så da ordner kanskje kroppen opp i dette selv...

[hr]
Da tror jeg nok at jeg kommer til å melde meg ut herfra... Den siste tiden har jeg blitt veldig usikker på graviditeten, av forskjellige grunner... Så har fått time på gynekologisk på fredag, men vet ikke om jeg kommer til å gjennomføre det enda....
Er bare så utrolig frustrert for tiden....[:(]

Oida [&o][&o][&o]
Vet nesten ikke hva jeg skal si jeg.
Er det noe du føler du trenger å lufte ut,kanskje få noen andre sine tanker rundt det.
Uff,kan ikke være lett å sitte sånn [&o]

*sender deg en stor klem*

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Oida [&o][&o][&o]
Vet nesten ikke hva jeg skal si jeg.
Er det noe du føler du trenger å lufte ut,kanskje få noen andre sine tanker rundt det.
Uff,kan ikke være lett å sitte sånn [&o]

*sender deg en stor klem*

Har prøvd å snakke med venninnene mine, mamma og eks-sambo... Men jeg føler ikke at jeg kommer noe nærmere "et svar" likevel... Så jeg ser for meg at jeg tar beslutningen på sykehuset....

Off det kan ikke være lett [:(] vi er her for deg hvis du trenger å snakke med noen. Vi er alle her for å lytte, ikke for å dømme.
Uansett hva du bestemmer deg for så må du gjøre det som er riktig for deg, her inne er det støtte å få uansett.
Sender over en stoooor klem

Okay!!!
Kan jo være noen der har andre svar til deg,de er vel borti såpass mye forskjellige mennesker,at det kan jo være.

Uff,som sagt.Kan ikek være lett å sitte med div tanker,og usikkerheten akkurat nå.Håper du kommer frem til den løsningen som funker best for deg .

Utrolig leit å høre at du sliter med slik usikkerhet.
Vanskelig å føle at en ikke kommer nærmere ett svar hvor enn lenge en prater med gode folk rundt seg.
Ønsker deg bare lykke til hva enn du måtte ende opp med å gjøre.

Oj, heftig. Kanskje snakke med profesjonelle (terapaut el lignende)? Det er jo en svært omfattende beslutning, kanskje ikke familie/venner ønsker å "lede" deg i noen retning. Jeg hadde vært kjemperedd for å si noe galt til noen i samme situasjon. Jeg håper du får hjelpen du trenger for å ta en beslutning du kan leve med.

På sykehuset vet de at jeg er veldig usikker, det ble skrevet i henvisninga. Så jeg regner med at det blir en del samtaler rundt dette etter jeg kommer dit. Ene øyeblikket ønsker jeg absolutt ikke å være gravid, mens i neste gleder jeg meg over det...

uff for en vanskelig situasjon[&o] Håper du kommer fram til det som føles riktig for deg og som du klarer leve med. Husk at man kan angre på en abort, men aldri på barna man har fått. Trur bare at siden du vingler så mye og at du innimellom hvertfall gleder deg over graviditeten så kan det bli ganske tøft for deg om du gjennomfører det.
Men det er det jo selvfølgelig bare du som vet. Håper du får den hjelpen du trenger på sykehuset og en person du klarer snakke med.
Har selv tatt en abort, og kan helt ærlig si at jeg angrer ikke noe i det hele tatt. jeg vet at det valget var det riktige for meg da. Håper du sitter igjen med den samme følelsen om du gjennomfører det.
Masse masse lykke til hvertfall!! Føler med deg. Klem

Huff, vet ikke hva jeg skal si jeg...
bare at du må ha det fryktelig om dagen og jeg føler virkelig med deg!

Håper du får god hjelp på sykehuset og får tatt et valg du føler er riktig og som du kan leve med i fremtiden!

masse lykke til, har lagt merke til at du ikke har vært her så mye i det siste! [&:]

Vil bare sende deg en GOD klem og ønske deg lykke til med det du bestemmer deg for.
Vi kommer nok alle til å tenke masse på deg på fredag, og sende deg gode tanker.

ORIGINAL: vimsemaja

Vil bare sende deg en GOD klem og ønske deg lykke til med det du bestemmer deg for.
Vi kommer nok alle til å tenke masse på deg på fredag, og sende deg gode tanker.

det var jo egentlig bra da. Siden du var så usikker likevel. Så slapp du ta den avgjørelsen, og dermed ikke kan angre om det skulle være tilfelle. [:)]
Ønsker deg hvertfall masse lykke til, og håper på det beste for deg[:)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

det var jo egentlig bra da. Siden du var så usikker likevel. Så slapp du ta den avgjørelsen, og dermed ikke kan angre om det skulle være tilfelle. [:)]

Jeg føler meg faktisk ganske letta nå, for det som hindra meg i å ta den avgjørelsen var rett og slett samvittigheta. Men nå går jo naturen sin gang, uten at jeg kan gjøre noe med det, og da føles det ikke ille på samvittigheta ettersom jeg ikke kan forhindre det.

Etter å ha vært i et dårlig forhold i over 3 år, så ser jeg nå frem til å være alene og å gjøre det JEG ønsker [:)] Så det skremte meg vel litt sånn sett også, det å binde meg til eks-sambo for resten av livet. Hadde jo ikke bedt ham flytte ut om det var det jeg ønsket..

Så bra da, hvis det er dette du innerst inne ønsker! [:)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: SistemannIMagen

Jeg føler meg faktisk ganske letta nå, for det som hindra meg i å ta den avgjørelsen var rett og slett samvittigheta. Men nå går jo naturen sin gang, uten at jeg kan gjøre noe med det, og da føles det ikke ille på samvittigheta ettersom jeg ikke kan forhindre det.

Etter å ha vært i et dårlig forhold i over 3 år, så ser jeg nå frem til å være alene og å gjøre det JEG ønsker [:)] Så det skremte meg vel litt sånn sett også, det å binde meg til eks-sambo for resten av livet. Hadde jo ikke bedt ham flytte ut om det var det jeg ønsket..

nei det skjønner jeg så indelig godt. Var nok "meningen" og til det beste dette da [:)] Og du slipper ha det på samvittigheta di[:)]
ønsker deg all lykke videre på veien. håper du får det fint alene og gjør alle de tingene DU vil gjøre[:)]

Back
Topp