Oppdatering

Rosa på ball

Glad i forumet
Da har jeg vært på kontroll igjen. Uttak blir mandag 25.8.

Jeg er egentlig litt skuffa, for ho kunne ikke se mer enn 5 eggposer på høyre side, den største 13 mm. På venstre side var det ikke god nok modning, så er jo spennende å se om det blir noe å ta ut der i det hele tatt[:(]

Håper bare det er noe i noen av de 5 på høyre side[8|]

Ja, det blir veldig koselig[:)]

Får prøve å ikke tenke på at det er få egg og at det trengs jo bare ett..[:)]

Skjønner at du er skuffet.
Men gullegget er der, som ElinR sier. [:)]

Krysse fingra for da rosa på ball[:)] Satser på at inni ein av de folikklene finnes gullegget, the one and only[:D]

Ja ein ønsker jo gjerna flest mulig.. Men er det ikkje sånn at ved for mange egg, er ofte kvaliteten dårligare?

Du skal sjå dei finn gullegget[:)][:)]

Vet jo grunnen til at det er så få egg, og det er at jeg har gått på lave doser pga mange småcyster på eggstokkene fra før, slik at de har vært redde for overstimulering. Sånn sett er jeg jo glad de ikke har gitt meg større doser.. Ender jo opp med å stikk i 16 dager, så da er nok ihvertfall de få som er - store nok[:)]

Dette her går så bra, kryser fingren for at det er et egg i hver av de 5 folikklene dine, du trenger ikke flere. eg hadde ikke noebedre på uttaket jeg og det gik jo kjempe bra det[:)]

Lykke til på mandag vennen, gleder meg til å høre hvordan det går.

Tusen takk twinanne[:)] Gruegleder meg[:)]

Som alle andre sier her rosa på ball, det viktigste er ikke hvor mange det er, men at gullegget er der!!!! [;)]

Men du, nå ble jeg kjempe nysgjerrig altså, jeg skal jo på riksen på mandag jeg og, UL. Har time 11:30, men jeg antar at du er på vei hjem igjen da om det ikke er super mange som skal ta ut da..

Og forresten, IKKE grue seg! Det kommer til å gå kjempe bra!!![:)]

Jeg har uttak kl 10, skal møte kl 9.. Så jeg antar at jeg er på vei hjem rundt den tiden du skal være der.. Men, hadde vært veldig koselig og sagt hei - selv om jeg sikkert er litt shabby i formen da[:)]

Back
Topp