oppdatering

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
har nå flyttet det meste av tingene mine inn i leiligheten, mangler bare å pakke ut noe greier og få det litt mer hjemmekoselig, det skal jeg og mamma gjøre i morgen!![:)] så, i morgen blir vår første natt i vårt nye hjem!![:)]

Masse lykke til i det nye hjemmet! [:)]
Blir nok koselig å få på plass de siste tingene, og gjøre det til ditt eget, personlige rede.
Gleder du deg, eller blir det vemodig?

Så koselig, håpe dåkker blir å trives [:)]

ORIGINAL: mamsemor

Blir nok koselig å få på plass de siste tingene, og gjøre det til ditt eget, personlige rede.

tusen takk[:)]
ja, det kommer til å bli koselig der når alt er på plass!:)
litt begge deler.. men gleder meg mest.. får se hvordan det føles når jeg sitter der alene i morgen kveld da..

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

litt begge deler.. men gleder meg mest.. får se hvordan det føles når jeg sitter der alene i morgen kveld da..

Hvis du skulle føle deg ensom, så får du be noen stikke innom eller ta en telefon til noen. Ting går seg til etterhvert. Håper du får det fint [:D] Pleier gjerne bli bra når man får ting på plass, men litt kaos et par uker må man kanskje regne med. Lykke til [;)]

så koselig. Rart med den første natten i et nytt hjem!
Lykke til[:D]

ORIGINAL: *neflonde*

så spennende!
Husker hvor godt det var å ha egen leilighet når jeg gikk gravid. Bodde der helt til gutten min var 7 mnd, da ble jeg lovet leilighet i kjelleren hos mine foreldre.
Det er 3 år siden nå, leiligheten er på god vei, men ikke ferdig før jul, og kan love deg at jeg lengter etter det der.
Gled deg[:D]

såpass ja[:D] kan tenke meg at du gleder deg masse!!![:)]
gjør det..[:)] og gruer meg litt

ORIGINAL: Ønsker meg barn

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

Hvis du skulle føle deg ensom, så får du be noen stikke innom eller ta en telefon til noen. Ting går seg til etterhvert. Håper du får det fint [:D] Pleier gjerne bli bra når man får ting på plass, men litt kaos et par uker må man kanskje regne med. Lykke til [;)]

det kan jeg gjøre![:)] det håper jeg også!![:)]
jada, det skal nok gå bra..:) bare litt rart, siden jeg ikke har vert singel ¨på nesten 4 år[8D]

ORIGINAL: Delirium

Beundringverdig at du er så flink!
Gratulerer med ny leilighet[:)]

takk!![:)] 

søte dere er alle sammen[:)]

ORIGINAL: nabo`n

så koselig. Rart med den første natten i et nytt hjem!
Lykke til[:D]

ORIGINAL: Delirium

Beundringverdig at du er så flink!
Gratulerer med ny leilighet[:)]

signerer

Back
Topp