Oppdatering..

Sess1976

Forelsket i forumet
Hei alle sammen..

Er noen uker siden sist jeg var her inne å kikket, mye som har skjedd ser jeg så jeg henger ikke helt med lenger, blir nok ikke så mye inne her fremover heller pga at jeg har hendene fulle av oppussingsarbeide. Man blir sliten sav sånn...[X(] 

Men ville bare oppdatere litt på meg selv. Har satt inn siste fryse egg den 16 april. De måtte bruke det siste egget da det først de hadde tint ble ødelagt. Så går ikke dette blir det nytt egguttak neste gang.. Skal teste den 30 april. Så nå vet dere det[:D]

Ellers vil jeg ønske alle andre rugere lykke til i de neste 14 dager...håper utfallet blir bra...[:)]
Og lykke til til alle dere andre flotte damer som også er på veien mot et lite nurk...[:)]

Gratulera som rugar! Mange rugarar no[:)] Du må huska å slappa av innimellom all oppussinga då.

Lykke te[:)]

Gratulerer som ruger Sess1976, håper at du slipper med dette og at dette er gullegget.
Lykke til

ORIGINAL: twinanne

Gratulerer som ruger Sess1976, håper at du slipper med dette og at dette er gullegget.
Lykke til

[:D]

Gratulerer som ruger[:)]
Da har vi omtrent likt løp... satte også inn mitt siste fryseegg nå den 14.april, så det blir nytt uttak på
meg også hvis dette ikke går......
Lykke til med oppussingen[:)] Ikke slit deg helt ut nå da[;)]

ORIGINAL: twinanne

Lykke til

Lykke til med rugingen, og med oppussingen. Er jo gøy å pusse opp da, særlig når man er ferdig og kan nyte resultatet. Men du må ikke jobbe for mye nå da. Husk at du skal kose deg med rugingen også [;)]

ORIGINAL: Nesing

Kjempespennende da! Håper dette er den siste, nødvendige runden og at 30. april blir din lykkedag! 

Takk til dere alle for lykke ønskninger både for ruging og oppussing.. jeg skal nok ta det med ro til tider, har en rygg som klart sier fra når det er nok på ei stund...desverre...

Men vil også bli ferdig snart for gleder meg sykt til det er ferdig, også slipper jeg å tenke så mye på akkurat ruging også, og det er kjekt[:D]

Back
Topp