Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Du får jo uansett vite mer etterhvert. Men skikkelig dritt å være i limboJa skjønner ingentingTakk for oppdatering, men så veldig merkelig![]()
IKM var 29/8. ja er ikke umulig da det ligger tvillinger på både mamma og pappa sin side. Snakket litt med legen om det. Ja er skikkelig ditt med all denne usikkerheten. Blir helt sprøNår var ikm? Kan det være du har hatt tvillinger og så har den ene gått til grunne? Har lest at da kan hcg gå litt ned før det går opp igjen.. Men aner ikke om det gjelder så tidlig. Nå bare griper jeg etter noe håp for deg. Er ikke meningen å gi deg noen falske forhåpningerDu får jo uansett vite mer etterhvert. Men skikkelig dritt å være i limbo

Kan jo være en mulighet da. Håper du finner ut av det fortIKM var 29/8. ja er ikke umulig da det ligger tvillinger på både mamma og pappa sin side. Snakket litt med legen om det. Ja er skikkelig ditt med all denne usikkerheten. Blir helt sprø![]()

Ja håper jeg ogKan jo være en mulighet da. Håper du finner ut av det fort![]()

Åå! Hva skjer? Veldig spent på dine vegne nå! Blodprøve imorgen og så én dag før du får svar? Rett før helgen da!De er sterkere i dag. Så timen til blodprøve i morgen kan ikke komme fort nokjeg holder på å bli gal
![]()
Ja nå skjønner jeg virkelig ingenting. Gir jo ingen mening at det skal begynne å stige igjen etter og så og si være negativ. Så tipper jeg får svar på fredag.Åå! Hva skjer? Veldig spent på dine vegne nå! Blodprøve imorgen og så én dag før du får svar? Rett før helgen da!
Nervepirrende dette! Håper det blir nyhetene du ønsker å fåJa nå skjønner jeg virkelig ingenting. Gir jo ingen mening at det skal begynne å stige igjen etter og så og si være negativ. Så tipper jeg får svar på fredag.

Ja veldig. Håper jeg ogNervepirrende dette! Håper det blir nyhetene du ønsker å få![]()

Stakkars må føles uendelig å sitte å vente på svar oppi dette, selv om det dessverre er det eneste å gjøre også
Ååå håper det kan komme en god nyhet 
Men du prøver sikkert å forberede deg på flere scenarioer. Hvordan går det med psyken oppi dette? 
Ja det her er mest merkelige jeg har vært borti. Ja jeg prøver og tenke at jeg har mistet og prøver og se frem mot en ny pp. Har tenkt alle mulige utfallJa dette er noe av det mer uvanlige jeg har sett, også at du får symptomer plutseligStakkars må føles uendelig å sitte å vente på svar oppi dette, selv om det dessverre er det eneste å gjøre også
Ååå håper det kan komme en god nyhet
Men du prøver sikkert å forberede deg på flere scenarioer. Hvordan går det med psyken oppi dette?
![]()
merker det tar veldig på psyken. Har egentlig bare lyst å bli ferdig med det her og komme meg videre.Jeg ser den, skjønner at man tenker det verste for å beskytte seg selv så godt det går... Ahh, må være heavy altså... Håper du får noen svar snarest! Mange klemmer til degJa det her er mest merkelige jeg har vært borti. Ja jeg prøver og tenke at jeg har mistet og prøver og se frem mot en ny pp. Har tenkt alle mulige utfallmerker det tar veldig på psyken. Har egentlig bare lyst å bli ferdig med det her og komme meg videre.

TakkJeg ser den, skjønner at man tenker det verste for å beskytte seg selv så godt det går... Ahh, må være heavy altså... Håper du får noen svar snarest! Mange klemmer til deg![]()
![]()
ja håper jeg og