Oppdatering

Forelsketoghåpefull

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
Julibarna2024☀️
Hei fine mai-gjengen som jeg savner sånn :Heartred Vi gikk en pp uten hell, men denne runden ble vi gravide og jeg fikk positiv digital i dag! Så da håper jeg at denne sitter hele veien til juli:love7

Håper der alle har det bra med spirene deres og at dere tar vare på de gode øyeblikkene:Heartred

Vedlegg

• 20231109_163113.jpg
    20231109_163113.jpg
    1,5 MB · Visninger: 14
Hei fine mai-gjengen som jeg savner sånn :Heartred Vi gikk en pp uten hell, men denne runden ble vi gravide og jeg fikk positiv digital i dag! Så da håper jeg at denne sitter hele veien til juli:love7

Håper der alle har det bra med spirene deres og at dere tar vare på de gode øyeblikkene:Heartred
Gratulerer så mye med lille juli-babyen! :love017 Så godt at du har fått en positiv test igjen. Jeg skal krysse alt jeg har for deg og lille i magen. :Heartred

Så fantastisk♥️♥️♥️ Heier på julispira di♥️

Back
Topp