Oppdatering

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hei jenter
Jeg måtte jo melde meg ut herfra etter en SA

Som noen av dere vet er jeg gravid igjen.
Er nå 9+1 med en september-spire. Har sett hjerteaktivitet og riktig utvikling på fire UL de siste tre ukene så alt ser bra ut nå. Selv om jeg ikke helt tør å tro på at vi skal komme i mål denne gangen.

Lykke til med innspurten alle sammen og gratulerer med babyene til dere som evt har født.
 
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Gleder meg sånn til å følge deg videre :D
tusen takk, snuppa.
Du er jo blant dem som har fått det med seg du. Lykke til med innspurten. Hørtes ut som du begynner bli klar for fødsel
 
Så hyggelig å høre! Gratulerer så mye med ny spire i magen! Krysser fingrene for at det lille holder seg inne til september! [emoji173]
 
Hyggelig at du at du begynner å tro på det denne gangen.
Og hyggelige nyheter også selvsagt, men det har jeg jo fått med meg fra dagboken din allerede.
 
Så hyggelig å høre! Gratulerer så mye med ny spire i magen! Krysser fingrene for at det lille holder seg inne til september! [emoji173]
tusen takk
Håper virkelig det altså.
 
Hyggelig at du at du begynner å tro på det denne gangen.
Og hyggelige nyheter også selvsagt, men det har jeg jo fått med meg fra dagboken din allerede.
tusen takk
ja, vet du er blant dem som har vært der. Veldig koselig det!
 
Gratulerer med ny spire. Krysser fingrene for at dere kommer i mål denne gangen [emoji173]
 
Så godt å høre Eskimonika [emoji173]️ Lykke til i svangerskapet ditt [emoji1374] Vi heier deg helt i mål [emoji1362]
 
Gratulerer så mye [emoji16]driver å leser dagboken din,og krysser alt jeg har for deg [emoji16][emoji171] dette går bra[emoji1305]du får en frisk å fin jente tenker jeg[emoji6][emoji56]
 
Så godt å høre Eskimonika [emoji173]️ Lykke til i svangerskapet ditt [emoji1374] Vi heier deg helt i mål [emoji1362]
Tusen takk. Så koselig! Lykke til med innspurten
 
Gratulerer så mye [emoji16]driver å leser dagboken din,og krysser alt jeg har for deg [emoji16][emoji171] dette går bra[emoji1305]du får en frisk å fin jente tenker jeg[emoji6][emoji56]
Tusen takk.
Skal få skrevet deg opp på det
 
Back
Topp