Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så godt å lese!!!❤❤Som de fleste av dere fikk med dere så i innlegget: "Ser ikke lyst ut for meg", har jeg hatt en vanskelig uke. En tom foster sekk, cyster, og legens kontor som sa hcg var under 5 på den første prøven.
Jeg ble videresendt til Ullevål for å ta en medisinsk abort. Legen klarte ikke å se noe grunnet cystene så skal ha en ny ultralyd til fredag. Når jordmoren skulle ta blodprøve synes hun at det var rart at hcg min var så lav, så de tok en urinprøve som viste positivt.
Ringte furst selv idag for å bekrefte svarene på blodprøvene. Det viste seg at Hcg nivået mitt fra 1 blodprøve var på 3600 og den andre som var to dager senere på 9000!!
Er det mulig, jeg gråt av lettelse. Det betyr at det er håp! At jeg har en sjanse! At det er noe som vokser i meg.
Jeg håper virkelig egget bare har gått i dvale tidligere fordi jeg har bra stigning!
Som de fleste av dere fikk med dere så i innlegget: "Ser ikke lyst ut for meg", har jeg hatt en vanskelig uke. En tom foster sekk, cyster, og legens kontor som sa hcg var under 5 på den første prøven.
Jeg ble videresendt til Ullevål for å ta en medisinsk abort. Legen klarte ikke å se noe grunnet cystene så skal ha en ny ultralyd til fredag. Når jordmoren skulle ta blodprøve synes hun at det var rart at hcg min var så lav, så de tok en urinprøve som viste positivt.
Ringte furst selv idag for å bekrefte svarene på blodprøvene. Det viste seg at Hcg nivået mitt fra 1 blodprøve var på 3600 og den andre som var to dager senere på 9000!!
Er det mulig, jeg gråt av lettelse. Det betyr at det er håp! At jeg har en sjanse! At det er noe som vokser i meg.
Jeg håper virkelig egget bare har gått i dvale tidligere fordi jeg har bra stigning!
Ååå, så godt å høre en ubeskrivelig følelse å se hjertet slåUltralyd idag:
Hei alle sammen
Idag var jeg på ultralyd og der så en baby med hjerte Er oppe i himlene nå jeg
Ultralyd idag:
Hei alle sammen
Idag var jeg på ultralyd og der så en baby med hjerte Er oppe i himlene nå jeg
Så herlig ♥ hvor langt er du på vei nå?
Takk jenter, håper vi alle får ett fantastisk svangerskap og en liten bebis å kose med
Jaa kjempe deilig jeg er nå 8+2 Hvor langt er du på vei?