Oppdatering!

Som de fleste av dere fikk med dere så i innlegget: "Ser ikke lyst ut for meg", har jeg hatt en vanskelig uke. En tom foster sekk, cyster, og legens kontor som sa hcg var under 5 på den første prøven.

Jeg ble videresendt til Ullevål for å ta en medisinsk abort. Legen klarte ikke å se noe grunnet cystene så skal ha en ny ultralyd til fredag. Når jordmoren skulle ta blodprøve synes hun at det var rart at hcg min var så lav, så de tok en urinprøve som viste positivt.

Ringte furst selv idag for å bekrefte svarene på blodprøvene. Det viste seg at Hcg nivået mitt fra 1 blodprøve var på 3600 og den andre som var to dager senere på 9000!!

Er det mulig, jeg gråt av lettelse. Det betyr at det er håp! At jeg har en sjanse! At det er noe som vokser i meg.

Jeg håper virkelig egget bare har gått i dvale tidligere fordi jeg har bra stigning!
Åh, så godt å lese!!!❤❤

Som de fleste av dere fikk med dere så i innlegget: "Ser ikke lyst ut for meg", har jeg hatt en vanskelig uke. En tom foster sekk, cyster, og legens kontor som sa hcg var under 5 på den første prøven.

Jeg ble videresendt til Ullevål for å ta en medisinsk abort. Legen klarte ikke å se noe grunnet cystene så skal ha en ny ultralyd til fredag. Når jordmoren skulle ta blodprøve synes hun at det var rart at hcg min var så lav, så de tok en urinprøve som viste positivt.

Ringte furst selv idag for å bekrefte svarene på blodprøvene. Det viste seg at Hcg nivået mitt fra 1 blodprøve var på 3600 og den andre som var to dager senere på 9000!!

Er det mulig, jeg gråt av lettelse. Det betyr at det er håp! At jeg har en sjanse! At det er noe som vokser i meg.

Jeg håper virkelig egget bare har gått i dvale tidligere fordi jeg har bra stigning!

Så godt å se dette! Lykke til videre❤️

Fantastiske nyheter :-) Er såååå glad på dine vegne. Håper det går veien nå!

For en fantastisk nyhet! Nå ble jeg utrolig glad på dine vegner:D fortsetter å krysse fingrene for at mini har det flott og vokser og blir stor og sterk❤

Helt utrolig! Tenk å gjøre en sånn tabbe! Håper alt ser fint ut på fredag! Lykke lykke til!!

Tusen takk alle sammen, jeg sliter neste med å tro på det selv.
Nå har babyverden appen vært vanskelig så får ikke svart på alt men jeg kommer til å oppdater. Formen er grei, jeg er ikke en person som har så mange symptomer i starten så er bare utrolig trøtt med ømme pupper som er av og på.

Jeg sluttet faktisk å passe på meg selv etter jeg fikk nyheten i lege kontoret så merker jeg blir litt bekymret men jeg er så sur på legekontoret, er bare glad de på Ullevål var så hyggelige mot meg og passer godt på meg :)

Jeg håper vi alle sammen fullfører svangerskapene og får ett lite(eller to) i slutten av alt dette❤️
Gleder meg bare til å komme meg av denne berg og dalbanen av følelser. Kan ikke være bra for meg.

Helt utrolig!! :eek::D:D:Heartbigred:Heartbigred Nå begynte ihvertfall jeg å felle noen tårer...:joyful: :love7

Wow! Helt utrolig :D jeg er så utrolig glad på dine vegne ! Og at du fikk se hjerte og alt ❤️ ønsker deg masse lykke til videre og krysser fingrene for at resten av svangerskapet går bekymringsfritt , det må ha vært helt forferdelig å gå gjennom det du gjorde! Utrolig bra at du ikke tok medisinsk abort! Helt sykt :D

Haha, ser hvor mange skrivefeil jeg har. Takk for alle de varme kommentarene deres❤️ Jeg er overlykkelig for at de ikke fikk meg til å ta medisinsk abort, følte alltid det var håp selv i min mørkeste stund. Og for å toppe det hele så fødte søsteren min idag og jeg fikk blitt med på fødselen og sett alt. Dessverre så er jeg mer redd for fødselen enn noensinne nå lol

Fantastisk, hurra:)

For en fantastisk nyhet! Håper resten av svangerskapet blir som en drøm:)

Back
Topp